Opfok omg. Etten-Leur (N-B)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Opfok omg. Etten-Leur (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 17:11

Ik ben een klein beetje aan het rondkijken voor een opfok hier in de omgeving. Voor een hengstveulen.
Eigelijk is het de bedoeling hem te verkopen, maar misschien dat dit ook wel een optie is.. voor hem natuurlijk super om op te groeien met leeftijdsgenootjes!
Weet iemand hier iets in de omgeving, en wat is een normale prijs per maand voor zoiets?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 17:17

--> EA GZ Diensten.

Rox04

Re: Opfok omg. Etten-Leur (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:10

Hoi, Wij hebben een kleinschalig opfokbedrijfje. We hebben op het moment 8 jaarling hengsten en 5 veulens. De veulens staan in een loopstal met een grote verharde uitloop en kunnen heel de dag onbeperkt voordroog en mais eten en 2 x per dag krijgen ze krachtvoer. Er is de gehele dag toezicht en ik houd de paarden goed in de hand, vandaar ook dat we het kleinschalig willen houden. In de winter kost het 100 euro per maand voor een veulen en voor een jaarling 120 euro. En in de zomer is het 55 euro per maand. De veulens/jaarlingen staan bij ons van 1 mei tot 1 November 24 uur per dag op de weide en van 1 november tot 1 Mei gaan ze naar binnen. In de winter is het stalgeld exclusief hoefsmid en wormenkuur en in de zomer is het Inclusief hoefsmid en wormenkuur. Alleen 1 probleem, wij zitten niet heel dicht bij Etten-leur. We zitten valkbij Venray (noord limburg/grens Brabant).

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:30

In Moerstraten zit een hele goede opfok. Mijn jaarling hengstje staat daar ook.
Voor meer informatie moet je maar even pben.