GZ> Stageplek (intern) voor NH liefhebber

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cream_1986

GZ> Stageplek (intern) voor NH liefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 14:22

Hallo,

Ik ben op zoek naar een interne stageplaats voor 5 (mogenlijk te maken 8) weken. Deze stage omvat de periode 20 maart tot 21 april. Het is de bedoeling dat ik 40 uur in de week werk (werkdagen in overleg). Ik zit op het Clusius College in Alkmaar, en deze vraagt 5 euro vergoeding per dag. Als ik intern kan zitten, is het gratis.

Ik zal me nog even voorstellen! Ik ben Nadine van Brederode, 19 jaar en doe MBO-Paardenhouderij niveau 4, het 2e jaar. Ik ben makkelijk in omgang, leergierig, enthousiast en openhartig. Ook ben ik goed in (soms lastige ) vragen stellen. Heb vaker interne stages gelopen, die ik stuk voor stuk erg leuk vond.

Mijn ambities zijn veel te leren over Natural Horsemanship (western kan ook) en alternatieve geneeskunde bij paarden. Zelf ben ik bezig met Parelli, M. Roberts, T-Team, Reiki, noem maar op. Ook ben ik erg geïnteresseerd om iets met endurance te doen. Ik verzorg de draver van mijn tante, waarvan ik vind dat zij goede potenties heeft voor deze sport.

Ik ben dus niet op zoek naar een doorsnee dresuur of spring bedrijf. Daar heb ik genoeg stage gelopen. Ik heb ook ervaring met jonge paarden en dekhengsten.

Dus wie o wie weet (of heeft!) een leuke plek voor mij? Binnen- of buitenland maakt niet uit.

Groetjes,
Nadine

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:18

Misschien kun je kijken op www.aequor.nl

Of bij google Aequor intikken als dat het niet doet..

Je kan hier in Oostburg stage lopen bij een Parelli stal.. van Eddy Modde.. Misschien is dat wat.. aangezien je dat leuk vind

Ik kan je zo het adres en telnr PM-en als je wil

frosty

Re:STAGE PLAATS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:06

Hallo nadine , misschien vind je het leuk om eens bij ons te komen kijken , er lopen bij ons regelmatig stagelopers van jouw en vele andere scholen. Wij zijn een western trainingsstal waar les geven word, er is pensionstalling , we hebben meerdere dekhengsten een uitgebreide veulenopfok , verder maken we paarden zadelmak en hebben zo'n 8 fokmerries , een bedrijf waar je dus vele takken van de paardensport tegen komt en daar ook van kan leren. Omdat het dicht bij huis is hoef je ook niet intern , mail me maar als je intresse heb : starnmeer@hotmail.com

cream_1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 19:14

Ik was vandaag aan het werk, toen er iemand belde voor een stageplek voor mij. Helaas was ik niet thuis, hij zou vanavond terug bellen. Dat wacht ik heel even af.

Van mijn school moeten trouwens alle stageplekken waar ik ga stage lopen aangesloten zijn bij aequor. Het nadeel van aequor's website is, dat ze niet specifiek kunnen aangeven wát voor een stal het is. Vaak is er geen website, wat ik jammer vind.

frosty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 19:59

Hallo nadine wij zijn aangesloten bij aequor, misschien tot snel of anders veel sucses bij je andere stageplek

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:15

cream_1986 schreef:

Van mijn school moeten trouwens alle stageplekken waar ik ga stage lopen aangesloten zijn bij aequor. Het nadeel van aequor's website is, dat ze niet specifiek kunnen aangeven wát voor een stal het is. Vaak is er geen website, wat ik jammer vind.

Er staat indd alleen de branche bij.. Wel jammer indd..

Bij Parelli in Oostburg kun je volgens mij ook gewoon stage lopen.. Ik d8 dat die ook aangesloten was bij aequor..
En anders mag je toch gewoon nieuwe bedrijven aanmelden bij auquor ook.. Tenminste bij ons op school dan
Mag je gewoon een bedrijf nemen en vragen aan dat bedrijf of hun zich dan daarbij aan willen melden

cream_1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 15:21

Ik heb frosty geëmailt, maar het lijkt me beter daar in het najaar te gaan stage lopen. Het is namelijk onmogenlijk daar met openbaar vervoer te komen. En van het najaar heb ik mijn rijbewijs !