Ik ben nog steeds op zoek naar les thuis en ben nu dus maar richting brabant gaan zoeken. Toen stuitte ik op Walter Bouwmeester. Heeft er iemand les van hem? En geeft hij ook lessen thuis? Ik kon het zo snel niet vinden namelijk. En andere alternatieven zijn ook welkom.
hij geeft wel les maar ik weet niet of hij bij jou thuis komt (misschien als je genoeg betaald wel...). Mijn ervaring met les van Walter is dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is maar met lessen is ie mij te stil, ik hoor graag wat ik fout en goed doe en walter 'praat' te weinig naar mijn zin, maar dat is mijn persoonlijke mening. Enneh, je kan hem gewoon bellen hoor, les geven is ook werk voor hem en hij bijt niet
Ik denk niet dat jij dat kan betalen meis! Ik heb er ook weleens naar gezocht en viel bijna van mijn stoel van de prijzen. Toen dacht ik: het bos volstaat ook!
En in DL kijken? Das toch ook niet zo ver van jouw huis vandaan? En in Hernen? Daar zit nu een westernstal...die eerst op St Frans stonden, maar die zijn nu hun eigen stal begonnen. Of zoiets. Annemiek heet ze geloof ik.
Ja zij is van Am quarters, daar zou ik eerst heen gaan, alleen kwamen de tijden slecht uit hiero, ben namelijk nog afhankelijk van mijn pa kwa vervoer. En ik dacht dat ze nu verhuist waren. Weet jij toevallig iemand die net op de Duitse grens zit?
Ik kan je wel aanraden eens zelf contact met hem op te nemen. Ik heb goed les van hem gehad,als hij dichterbij was gebleven had ik er nog steeds gezeten. En wat het geld betreft dat viel best mee.
Walter geeft trouwens (geloof 1x in de week) les in Hernen. Ik weet alleen niet of het een besloten groepje is!? Lessen bij hem op stal in Herpen kan altijd (kost 30 of 35 euro per uur, privéles), aan huis kan ook, maar dan alleen voor meerdere mensen... Z'n nummer is 06-41013571.