Diergesprek, wie en welke methode?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sassieja

Diergesprek, wie en welke methode?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 19:12

Hoi allemaal!

Graag wil ik iemand een 'gesprek' aan laten gaan met mijn pony.
Nu zijn er meerdere mensen die dit doen op Bokt, dus ben wel benieuwd wie van deze mensen mij het meeste aanspreekt qua aanpak.

Brand maar los!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:30

Vorig jaar (of nee, nu al twee jaar terug ) heb ik een gesprek met Tess laten doen bij DPB, zoals je waarschijnlijk wel weet is zij inmiddels gestopt. DPB werkte via de 'foto-methode' met de foto's die ik haar toegestuurd heb (geloof dat het er een was van haar hoofd waarbij je Tess' ogen goed kon zien, en eentje van Tess helemaal). Binnen enkele dagen had ik het gesprek al binnen, heel vlot dus. DPB heeft mij ook dingen verteld die alleen ik kon weten, en uit het hele gesprek kwam naar voren dat dit gewoon echt Tessje was. DPB heeft mij later ook nog het gesprek op papier toegezonden. Ook voor de 'nazorg' heeft ze goed gezorgd, als je daarna nog vragen had kon je die ook nog stellen. Kortom, ik was en ben er heel tevreden over.

Vorig jaar heb ik ook een gesprek met Spike laten doen, dit keer bij vera hier op Bokt. Zij heeft voor mij ook dingen heel duidelijk beantwoord, dingen die ik écht graag wou weten van Spike en wat ook typisch Spike is. Ook vera werkte via de 'foto-methode'. Ook over het consult zelf was en ben ik heel tevreden, alleen miste ik de nazorg bij vera wat ik toch wel heel jammer vind.

Voor beide gesprekken heb ik het luttele bedrag van 10 euro per gesprek neergeteld, geen geld in vergelijking met wat je ervoor terug krijgt!!!

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:32

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:35

Snap hier niks van?!? is je paard dood dan ofzow dat je dat laat doen sorry ik snap niet helemaal wat het inhoudt eigenlijk

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:44

Hier ook alle lof over DPB, ze hefet mij zo ontzettend goed geholpen, meerdere malen. Kon en kan altijd bij haar aankloppen.
Ze antwoord uitgebreid, diepe antwoorden en niet :"Ja hij vind het leuk bij je" "Ja hij houdt van hooi en biks" Wat ik nog wel vaak voor bij zien komen...
Ik ken er nog een aantal waar ik goede ervaringen mee heb,die niet op bokt zitten, en er is ook een forum van, als je de adressen wil hebben moet je maar even PB' en

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:46

Ik heb het bij Nancy laten doen. Ook heel fijn en er kwamen ook dingen uit die zij niet kon weten zoals een draadwond litteken en dingen van mijn vriend en mij samen met mijn paard die wij met haar doen. Heel bijzonder.

samantha5

Re: Diergesprek, wie en welke methode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:56

Ik heb het bij mijn vorige pony ik ook laten doen bij de DPB. Zij heeft mijn toen ontzettend goed geholpen en ook antwoord gegeven op dingen die zij echt niet kon weten. Zelfs dingen die ik nooit op het forum bekend heb gemaakt. Echt geweldig! Nog steeds lees ik het wel eens terug en dan heb ik weer de tranen in mijn ogen staan.

Ik heb DPB ook gevraagd om het nog een keertje voor Niek te doen, maar toen pb-de ze me helaas dat ze het niet meer deed. Iets wat ik nog super jammer vind.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:11

VMR -> EA GZ Diensten

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:54

DPB doet het inderdaad niet meer, had het het ook eens aangevraagt maar ze is ermee gestopt.
Je kan ook eens kijken op: www.pratenmetpaarden.nl

Sassieja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 20:32

Wat mij betreft mag er een slotje op: ik ga verder in het al lopende topic hierover.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 22:28