Vorig jaar (of nee, nu al twee jaar terug
) heb ik een gesprek met Tess laten doen bij DPB, zoals je waarschijnlijk wel weet is zij inmiddels gestopt. DPB werkte via de 'foto-methode' met de foto's die ik haar toegestuurd heb (geloof dat het er een was van haar hoofd waarbij je Tess' ogen goed kon zien, en eentje van Tess helemaal). Binnen enkele dagen had ik het gesprek al binnen, heel vlot dus. DPB heeft mij ook dingen verteld die alleen ik kon weten, en uit het hele gesprek kwam naar voren dat dit gewoon echt Tessje was. DPB heeft mij later ook nog het gesprek op papier toegezonden. Ook voor de 'nazorg' heeft ze goed gezorgd, als je daarna nog vragen had kon je die ook nog stellen. Kortom, ik was en ben er heel tevreden over.
Vorig jaar heb ik ook een gesprek met Spike laten doen, dit keer bij vera hier op Bokt. Zij heeft voor mij ook dingen heel duidelijk beantwoord, dingen die ik écht graag wou weten van Spike en wat ook typisch Spike is. Ook vera werkte via de 'foto-methode'. Ook over het consult zelf was en ben ik heel tevreden, alleen miste ik de nazorg bij vera wat ik toch wel heel jammer vind.
Voor beide gesprekken heb ik het luttele bedrag van 10 euro per gesprek neergeteld, geen geld in vergelijking met wat je ervoor terug krijgt!!!