Gezocht: pensionstal omgeving Groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

missx2

Gezocht: pensionstal omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 17:24

Hallo!

Ik ben voor mijn pony op zoek naar een goede pensionstal in de omgeving van stad Groningen.

De pensionstal die ik zoek heeft in ieder geval de beschikking over een verlichte buitenbak met goede (droge) bodem. Een binnenbak zou mooi zijn, maar dit is niet noodzakelijk. Tevens is er weidegang voor de paarden mogelijk en hebben de paarden een ruime (lichte) box. Ook zou het fijn zijn als er ruimte is voor de stalling van een trailer. Qua prijs denk ik aan maximaal € 200,- per maand.

Weet iemand een goede stal in deze omgeving? Mag ook via PB. Alvast bedankt!!!!

ps) ik heb even een nieuwe account aangemaakt, omdat ik niet wil dat degene bij wie ik nu sta er via via achter komt dat ik me aan het orienteren ben op een nieuwe stalling voor mijn pony..

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 18:07

--> EA Gezocht Diensten

Kendra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:22

Zoek je iets aan de zuid- of noordkant van de stad?

Mies7

Re: Gezocht: pensionstal omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:45

De Osseweide aan de Friesestraatweg, richting Zuidhorn. Binnenbak + buitenbak, stalling en wei aanwezig.

missx2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 15:08

@ Kendra: maakt me in principe niet zo heel veel uit. Ik heb de beschikking over een auto. Ik woon zelf in de buurt van Vinkhuizen, dus een beetje aan die kant van de stad zou mooi zijn natuurlijk.

@Mies7: ik zal eens informeren bij die stal. Sta je er zelf ook? Ben wel benieuwd naar ervaringen..

BonBon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 16:43

Ik ga nu weg bij een hele goede stal aan de gaaikemadijk, zijstraat vd frieschestraatweg tussen groningen en aduard, maar een heel klein stukje vanaf vinkhuizen.
Verlichte goede buitenbak. Volledige goede verzorging en in de zomer weidegang. In de winter worden ze elke dag in de stapmolen gezet. Ik betaal 120 euro inclusief alles behalve brok.
PB maar even als je meer informatie wil, de stal is echt een aanrader. (ik ga weg omdat er in de winter geen weidegang is en ik wil mijn paard voortaan 24/7/365 buiten hebben)

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 16:45

Ik heb eventueel ook nog een paar andere adressen voor je in de omgeving Groningen.

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:28

Nee ik sta zelf niet op de Osseweide, ik heb m'n paarden lekker bij m'n ouders thuis staan
Maar ik geef wel les bij de Osseweide, dus vandaar dat ik die stal ken. Voor meer info kun je misschien beter contact opnemen met de familie Kingma, zij beheren de stal. Ik zal je het nummer even pb-en.