Stalling in de buurt van Julianadorp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kodi

Stalling in de buurt van Julianadorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 14:50

Ik ben op zoek naar een stalling in de buurt van Julianadorp. In de zomer moet er weidegang zijn, in de winter graag ook mogelijkheden dat mijn paard enkele uren buiten kan staan (alhoewel het laatste geen eis is).
Het zou leuk zijn als er binnenbak bij is, maar als er een goede buitenbak is, is dat ook goed. De prijs is geen enkel probleem, dus een luxe stalling mag ook.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:55

Manege Bruin in Den Helder (Huisduinen) verhuurd ook boxen. Ben er al een tijd niet meer geweest maar naar mijn weten hebben ze 's zomers altijd weidegang. Binnenbak en buitenbak zijn aanwezig. Voor mee informatie kun je het beste even op de website, www.manegebruin.nl , kijken. Succes!

Kodi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 13:19

Bedankt voor je reactie! Helaas sta ik liever niet op een manege. Ik zag ook al dat er maar liefst 85 paarden en pony's waren, dat is mij wat te druk. Maar in ieder geval bedankt!

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 00:06

Pension stal bos!! Is in groote keeten, ik ben er nu sind 24 juli weg omdat ik ging verhuizen, maar het is er erg gezellig vind ik, geen binnenbak, 's zomers 24/7 buiten (kunnen 's nachts ook binnen) en 's winters overdag buiten.... Dicht bij het strand.... Je kan me een pm sturen als je meer info wilt of een pm naar: Rocky12 zij is de dochter van de eigenaar..