Ik woon zelf in de provincie Zeeland maar kan niet echt bedenken waar in zeeland precies rontgenfoto's gemaakt kunnen worden ik denk dat je dan terecht komt in Roosendaal of in Belgie Moerbeke/ (de bosdreef). MAar ik weet het niet zeker. In Roosendaal heb je er 2. Visdonk en (met dierenarts jacobs) nog een en die had zover ik weet ook iets met mobiele rontgen maar of ze dat nog hebben?
Ze kunnen bij van Dijk in Heinkenszand rö-foto's maken, zeker geen verkeerd dierenartsen. Maar ik kan je ook zeker de Bosdreef in Moerbeke aan raden, zeer proffesioneel.
Ik zou je ook zeker dierenkliniek de Bosdreef in Moerbeke aanraden ben er met mn paard ook al verschillende keren geweest zijn heel prettige en geduldige artsen
De Bosdreef in Moerbeke! Echt een van de beste.. Je hebt nu ook Paarden en dierenkliniek van de Vijver in IJzendijke. Is helemaal verbouwd. En word gerunt door de beste dierenartsen van Zeeuws Vlaanderen
Daar is Amy geweest toen ze haar kaak had gebroken.. Toen stond ze nl nog in Zuid Beijerland Ik geloof dat ze daar ook wel goed zijn,ik weet het niet uit ervaring want toen kende ik Amy en haar baas nog niet..
Ook ik kan De Bosdreef in Moerbeke van harte aanbevelen. Ik heb echt hele goede ervaringen met die kliniek, met name omdat ze ook daadwerkelijk in het belang van het dier denken. Was er de afgelopen maanden kind aan huis met de Arabier van mijn beste vriendin. Ze hebben alles gedaan voor Rieki, maar toen het op het punt kwam dat het niet meer redelijk was, hebben ze dat ook eerlijk gezegd. Inmiddels hebben we Rieki in laten slapen, maar petje af...
Denk niet dat ik me vader zo ver krijg om naar Dierenkliniek IJzendijke te krijgen. Das heel ver weg waar het paard nu staat het eerst eiland Flakkee. IJzendijke is het laatste eiland...
Dierenhospitaal Visdonk heeft ruime ervaring met het doen van aan- en verkoopkeuringen bij paarden. Daarnaast is het ook mogelijk om (PROK) keuringen te verrichten voor respectievelijk opname in het stamboek of voor diverse verzekeringsmaatschappijen.
Deze locatie is dichter bij het paard waar het nu nog staat Dit is dus zeker een aanrader zoals ik het nu voor mezelf zie. Ze doen namelijk ook PROK-keuringen. Ga ze zo ff bellen voor info.
Het is van de locatie waar het potentieel paard staat iets meer dan een half uur rijden met de auto. Dus met de trailer zal het iets minder dan een uur staan. Denk dat ik mn vader nu met goede argumenten kan overtuigen. OVerigens vind ik dat http://www.dierenhospitaal-visdonk.n echt een zeer nette site hebben.
http://www.edigit.nl/index.html kennen jullie deze? Wat vinden jullie van deze??? Wat ik begrepen heb is hij wel goedkoper dan Visdonk? Maar wat is de kwaliteit van deze service @home?
Nou dat het zeeland is is nog niet al te lang. De mensen die er wonen zeggen nog steeds Zuid Holland vandaar dat ik het niet wist. Ik werk namelijk in Dirksland.
TJa welke is de beste dat weet ik niet. Met mijn vorige pony zijn we bij Visdonk geweest heeeel lang geleden om te keuren. Toen op zich goede ervaringen.
Zelf ben ik daarna naar die andere gegaan (dierenkliniek west brabant ) daar heb ik persoonlijk goede ervaringen mee. Op het allerlaatst. ( met mijn pony) Pieter Jacobs is een van de artsen daar die zat eerst bij visdonk maar heeft zijn eigen kliniek opgericht met een ander maar die is nu weg. Ik weet dus niet welke DE BESTE is. Ze maken overal fouten denk ik dus waar je ook komt is hetzelfde. de laatste keer ben ik naar Moerbeke gegaan omdat mijn paard daar toen gekeurd is. Maar bij volgende problemen denk ik dat ik terug ga naar Pieter Jacobs (geloof dat hij zo heet) http://www.paardenpraktijk.nl/ dit is het adres op internet