Trektochten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Trektochten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 15:53

hey,

Ik wil met mijn vriendin een keer voor de verandering in de zomervakantie een keer op een trektocht, maar weten geen leuke te vinden
En op internet kunnen we ook niet zo snel 1 vinden.
Dus dan maar op deze manier...

Wie weet een manege waar ze hele leuke trektochten maken?
(wij zijn dan 14, en rijden 3,5 jaar)
we hebben al:

't reelaer (http://www.reelaer.nl) maar we willen er nog een paar,
en we hebben:

De driesprong (http://www.manege-de-driesprong.nl/#Trektocht), die vinden we wel heel erg leuk, maar het nadeel daarvan is dat het maar op 1 bepaalde datum is, en we hebben maar bepaalde weken vrij, dus dan moet het wel precies die week zijn die we kunnen.... dus zoeken we nog even door.

dus weet jij een hele leuke, waar je zelf een keer bent geweest, of waarvan je hebt gehoord dat die leuk is? Zet die dan hier, zodat we daar even naar kunnen kijken of die ons bevalt!
Dan kunnen we namelijk kijken welke de leukste is....

ps: we willen het wel bij een manege doen, dus niet met een eigen paard (die hebben we niet) of zelf uitzetten.... en het moet ook in Nederland zijn, zodat we niet de hele wereld over hoeven te reizen

Kimbers

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 17:38

Tsja..ik ken zelf alleen het reelaer. Daar ga ik van het zomer ook heen. Schijnt heel leuk te zijn en de prijs valt ook mee als je dat vergelijkt emt sommige andere trektochten.

http://www.rancho-de-verano.nl/

Ik weet er nog wel 1 . Hier ga je op een 2 daagse trektocht. Ik ben bij het fjordenpaard geweest. Dat is dezelfde lokatie en dezelfde eigenaren. Het was echt hel leuk. Geweldige paarden en mensen. Het gebouw(een echt western gebouw) ziet er echt super uit! En je hoeft geen western te kunnen rijden omhier op kamp te gaan, je mag ook gewoon engels rijden Het is alleen wel een stuk duurder dan het reelaer en je hebt een kortere trektocht!

Anoniem

Re: Trektochten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:58

1234 schreef:
en het moet ook in Nederland zijn, zodat we niet de hele wereld over hoeven te reizen

Is Belgie te ver? Anders moet je eens bij time-out reizen kijken, in belgie is een heel leuke jongerentrektocht. Ben er 2 jaar geleden geweest en was echt helemaal super!

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 12:22

mistery schreef:
Tsja..ik ken zelf alleen het reelaer. Daar ga ik van het zomer ook heen. Schijnt heel leuk te zijn en de prijs valt ook mee als je dat vergelijkt emt sommige andere trektochten.

http://www.rancho-de-verano.nl/

Ik weet er nog wel 1 . Hier ga je op een 2 daagse trektocht. Ik ben bij het fjordenpaard geweest. Dat is dezelfde lokatie en dezelfde eigenaren. Het was echt hel leuk. Geweldige paarden en mensen. Het gebouw(een echt western gebouw) ziet er echt super uit! En je hoeft geen western te kunnen rijden omhier op kamp te gaan, je mag ook gewoon engels rijden Het is alleen wel een stuk duurder dan het reelaer en je hebt een kortere trektocht!

Ja, ik vind ook dat die reelaer prijs wel meevalt als je ziet dat je echt 3 dagen op trektocht gaat enzo....

Dat rancho-de-verano is voor mensen vanaf 17 jaar zie ik, en wij zijn nog maar meisjes van 14 dus daar wachten we nog wel een jaartje of 3 mee maar t ziet er wel leuk en gezellig uit allemaal

maar heel erg bedankt voor de reactie

haike schreef:
Is Belgie te ver? Anders moet je eens bij time-out reizen kijken, in belgie is een heel leuke jongerentrektocht. Ben er 2 jaar geleden geweest en was echt helemaal super!

ja, ik denk dat dat iets te ver weg is, aangezien wij in Den Haag wonen dat is zeker wel meer dan 3 uurtjes rijden...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:17

't Reelaer lijkt mij heel erg leuk.. Bij die andere site die je in je eerste post had, de driesprong, ga je ook niet echt op trektocht, maar gewoon elke keer lange ritten vanuit 1 punt..
Ik ga deze zomer ook naar Reelaer in de week van 9 juli tot de 15e ofzo.. nog meer mensen die in die week gaan?

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 19:06

jah... maar op de driesprong doe je wel hele leuke dingen (natuurlijke hindernissen springen en door water enzo...),en het is bijna hetzelfde als een trektocht (heel lang rijden, en je gaat door steeds andere plekken, en andere routes) , alleen slaap je op dezelfde plek, maar wij weten nog niet wat het wordt we hebben alleen nog keuze uit die 2 das erg moeilijk om uit te kiezen....

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:37

Ik ben al 4 zomers achter elkaar naar 't reelaer gegaan .. Super

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:05

-> EA GZ Diensten

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:08

Bij Les Chevaux in Drenthe kan het ook, alleen niet in de zomer.

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 21:43

ja, maar in de herfst ofzo heb je grote kans dat het weer wat minder is in de zomer is het lekkerder om lange afstanden te rijden als het weer mooi blijft

Mariss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:48

Misschien kan je kijken in de nieuwe Bit, daar staat een artikel in over eeen aantal trektochten.

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 12:54

Ik heb geen abonnement op Bit maar ik zou een keer in de winkel kunnen kijken...
Bedankt voor de tip

annuh25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 17:09

Heey mensen,
Ik heb eens gekeken bij 't reelaer, maar staat ponykamp dan bij ponykampen? tja, ik ben niet super op internet..:S maarja.. wie wil me antwoord geven?

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 22:00

Bedoel je op de site van 't reelaer? jah, daar staat onder de knop 'ponykamp' informatie over de trektocht en daaronder over het ponykamp

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 08:58

heeft niemand meer een trektocht gedaan ergens bij een manege? Maakt niet uit waar in Nederland!

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 13:45

ik had verwacht dat er veel meer trektochten waren voor onze leeftijd (14) als het Reelaer en de Driesprong ?
Nouja... dan moet ik het maar bij deze 2 houden....

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 18:34

Ik ben dr uit Ik ga naar 't Reelaer !!!
k ga 20 t/m 26 augustus