In de herfstvakantie (ja duurt nog lang) wil ik met mijn paard op vakantie aan zee. Het maakt me niet zoveel uit waar als er maar strand en duinen zijn. Ik zou mijn paard het liefste bij een boederij of manege zetten die lekker vlakbij het strand ligt. En waar ik zelf ook kan slapen (kamertje of caravan of zo). Mijn paard hoeft niet op de wei maar ze kan niet alleen staan, als ze andere paarden kan zien vanuit de stal is het goed.
Weet iemand zoiets? En op welke tijden mag je in de herfstvakantie op het strand? In de zomervakantie mag het zeker niet he?
Is in Zeeuws-vlaanderen, je kan er chalets op het terrein huren, of op de camping ernaast op 500 m ofzo. Strand ligt op 100 m afstand Ze staan daar op stallen, en in ploegendiensten op de wei.
In de zomer mag je 's ochtends en 's avonds op het strand Rest van het jaar de hele dag.
In Nieuwvliet iig wel, tot 10 uur in de ochtend, en vanaf 7 uur in de avond Is dus precies goed, kan je tijdens de koelere tijden lekker rijden, en tijdens de warme tijden zelf bakken
Egmond is ook zeer goed aan te raden, mooie routes door het duin en over het strand, stukjes bos, polderweggetjes noem maar op. Check maar op www.manegegroot.nl of op www.manegedehoef.nl