Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BonBon schreef:He Ullwinn, ik ga inderdaad niet naar de wobbesheerd. Dan vind het van de zomer toch weer jammer dat de buitenrijd mogelijkheden niet zo super zijn als in drenthe. Ik heb inderdaad een auto, maar die wil ik zo min mogelijk gebruiken, want je betaalt dan toch 1,50 per 14 km. En dat is per maand wel heel veel geld. Ik vond het vorige week trouwens hartstikke leuk op de fjorden, geef je ze een wortel van me?
Mistral; ik wacht inderdaad misschien wel tot er bij jullie een plekje vrij komt. Zullen we binnenkort iets afspreken? Dan kan ik de stal en de omgeving bekijken. Bonny staat nu de hele dag op stal en daar voel ik me schuldig over, dus ik zoek wel nog verder.
Ik zal inderdaad ook nog bij haren en glimmen kijken, is misschien ook wel wat.
Alle reacties zijn nog welkom.
leandrotje schreef:heey mistral94 waar woon jij dan? hebben jullie 2 paarden? een witte en een bruine?? misschien kunnen we een keer samen rijden ofzow als je dat leuk lijkt.
BonBon schreef:Leandrotje; Als het goed is heeft Mistral94 haar paarden in Beilen staan, twee bonten. Dankjewel dat je ook voor mij aan het zoeken bent!
Mistral94; ik ben benieuwd, ik ben nu ook aan het zoeken in omgeving Gieten. Dit is met ov ook maar een half uur, en ligt ook aan prachtige bossen.
Dus als iemand wat weet in Gieten!
MISTRAL94 schreef:BonBon schreef:Leandrotje; Als het goed is heeft Mistral94 haar paarden in Beilen staan, twee bonten. Dankjewel dat je ook voor mij aan het zoeken bent!
Mistral94; ik ben benieuwd, ik ben nu ook aan het zoeken in omgeving Gieten. Dit is met ov ook maar een half uur, en ligt ook aan prachtige bossen.
Dus als iemand wat weet in Gieten!
Hopen dat er een plekje vrij komt bij ons, als je dan nog geen plekje hebt. Krijg je een leuke bonte boel