Met spoed vervoer gezocht !! Van Milsbeek naar Amstelveen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

native

Met spoed vervoer gezocht !! Van Milsbeek naar Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 20:25

Begin volgende week (eerste week nieuwe jaar) heb ik iemand nodig met auto + trailer, of klein vrachtwagentje, met een hoop rij-ervaring daarmee. Mijn appaloosa merrie van 5,5 moet van Milsbeek naar Amstelveen gebracht worden en de 'paardentaxi's' zijn simpelweg te duur! Wie wil ons helpen tegen onkostenvergoeding en iets extra's???
Het inladen kan misschien wat lang duren want ik ben niet het 'slaan' type want het paard heeft een paar jaar terug een trauma opgelopen. Ze zal gesedeert worden (middels zo'n soort pasta) dus onderweg is er niets aan de hand hoor, het is gewoon een voorzorgsmaatregel.
Welk goed mens heeft dit voor ons over zodat we weer bij elkaar zijn in het nieuwe jaar ? Super bedankt alvast voor tips en reacties!!!
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 28-12-05 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: kleur uit titel (kleur kan namelijk niet. ;) )

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:40

-> EA GZ Diensten

native

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 20:48

Dankjewel Sjoerd, vrij nieuw hier.....

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:11

was even nieuwsgierig en heb even op de kaart gekeken maar Milsbeek ligt bijna aan de Duitse grens en dan helemaal naar Aalsmeer? das een flink stukkie tuffen! das zomaar 150km enkele reis. ik woon halverwege die route dus het zou voor mij zo'n dikke 300 km rijden zijn.
Kan me voorstellen dat een taxi wat kostbaar wordt inderdaad, je bent alleen aan reistijd al zo'n 4,5 uur bezig (met trailer mag je maar 80km per uur en met paard erin ook nog voorzichtig rijden) en dan zeg je zelf nog dat je paardje moeilijk laadt....ik hoop dat je iemand vindt die dit voor je wil doen voor een schappelijk prijsje, succes!

native

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 17:29

Hoi Cissy,
Het is om precies te zijn 2x 136 km. Daar naartoe (met trailer) hebben we er in een stuk 2 uur precies over gedaan. Hoop toch dat ik iemand kan vinden. Kan wel een vrachtwagentje huren (heb iemand die kan rijden) maar dat is 125 per dag en nog 0,25 ct per kilometer (ex.btw) dus dat is ook nog een klap geld!
Ik wacht geduldig af, groetjes.

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 12:36

Wat denk je dan? dat iemand anders het heel veel geodkoper zal doen? Niet verkeerd bedoeld, maar iemand die met jou en je paard zou gaan moet ook de kosten eruit hebben. Weet je wat de bradnstof tegenwoordig alleen al kost?

native

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 13:24

Kan het even wat minder misschien ??? Ik heb niet gezegd dat ik voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, uiteraard krijgt iemand zijn onkosten (en zo mogelijk extra's) van me!

native

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 21:43

Jippie, het is geregeld, super fijne plek en de nieuwe staleigenaar gaat met me mee om haar te halen! Er bestaan nog toffe mensen.
Wat mij betreft kan er een slotje op nu.
groetjes! and a Happy New Year, die van mij kan niet meer stuk!

Riaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 22:22

Hé Nathalie!
Ik vind het leuk dat je bij ons op stal komt! en we gaan het erg gezellig maken!!!

Groetjes Rianne