Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Romana_ schreef:het zou mij echt het mooiste lijken als je bij iemand in huis kunt wonen waar ze ook paarden hebben en je eigen paard dus ook kunt stallen, maarja dan moet je wel heel veel geluk hebben..
Aalsmeer is zeker te ver? Daar hebben ze wel veel stalletjes volgens mij.
LMsWinnetou schreef:Super bedankt voor de sites Antoinette! Stal knap ziet er super uit, ik ben daar wel eens geweest voor een parcours geloof ik.. Is die stal makkelijk met het openbaar vervoer te bereiken?
Stal Kahmann ziet er ook goed uit, maar inderdaad erg duur, en biedt opzich niet meer dan stal Knap.
LMsWinnetou schreef:Maar nogmaals, is het makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
LMsWinnetou schreef:Heeft Braam ook een site muiszje?
batje schreef:Ik sta bij Braam, geen website helaas. Prijs is inmiddels 190 voor ponybox, 220 voor paardenbox en geloof 270 voor megabox. Er wordt gevoerd, mesten doe je zelf. Voor 10e pm wordt je paard in de paddock gezet. We hebben paddocks, goede rijbak, longeerkraal, minder goede stapmolen en binnen en buiten boxen.
Citaat:Bij ons in de buurt zijn er 2 stallen met binnenbak, Equito (www.equito.nl) en Kahmann, als je van fietsen houdt weer ik er nog veel meer![]()
Antoinette schreef:Als ik die zo lees (no offence) is dit een hele andere prijs/kwaliteit verhouding dan bij Knap.
Ik vind knap 'goedkoop' gezien de faciliteiten.
batje schreef:Knap is ook een heel andere regioNet buiten Amsterdam is toch wel iets duurder dan wat verder weg. Helaas voor degene zonder auto
Wij hebben trouwens wel echt ruim weidegang in de zomer en gratis koffie en thee (en de prijs is incl wormenkuur)
Antoinette schreef:Maar ook in omgeving Zaandam worden belachelijke prijzen gevraagd![]()
@ SpLaSh_: ik woon er zelf dus en zou inderdaad ook zelf geen enkele behoorlijke stal weten...![]()
Ja richting Broek in Waterland...