Ik heb al een tijd niet gelest en ik kom er nu niet meer uit met mijn paard. (zie: mijn problemen) Nu heb ik alleen de pech dat ik geen bak heb, en ik kan niet ver weg met mijn paard. Het les geven zou dus moeten gebeuren op een veldje in het bos. Dit gaat redelijk hij is alleen soms snel afegleid. Ik wil meer trainen op de voorwaartsheid, nagefelijkheid en de galop moet rustiger. Kan jij mij hiermee helpen? Kom je aan 'huis' les geven? PB mij of laat wat achter in dit topic!! Ik woon in Numansdorp, dus het is aan jou van hoe ver je wilt komen. Voorlopig is een half uurtje les wel genoeg, het moet in het weekend. Doordeweeks ben ik pas laat bij mijn paard door school en er is daar geen verlichting. Zou je er ook even bij willen zetten hoeveel je rekent per half uur?
Of als je dit leest maar jij kunt me niet helpen, maar weet wel iemand, laat me dat dan ook AUB weten!! Ben erg op zoek.
Onze vorige instructeur woont in Numansdorp en heeft daar een eigen bak/stal. Hij geeft daar ook les, misschien is dat wel een optie voor je. Pb eens naar Liesjuh voor meer info.
Inderdaad Ad Timmer, maar dat zal Liesjuh je inmiddels wel gepbt hebben, verder krijg ik met mn haflinger bij ons op stal les van Ninja, zij komt uit Oud beijerland en geeft ook 'aan huis' les. Als je geinteresseerd bent kan ik je haar gegevens doorgeven.