zadel service heimolen in heerle ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

zadel service heimolen in heerle ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 20:15

Ik moet mijn zadel laten repareren . Nou zag ik dat de heimolen in heerle dat deed .
Heeft iemand daar ervaring mee .. En is die positief of negatief ?

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 22:21

Ik ben heel erg positief.

Ik had een Kentaur dressuurzadel van net een jaar oud. Ik kwam er toen achter dat ik toch wel erg graag een bruine wilde.
Ik ben met mijn zadel naar de heimolen gegaan. Misschien dat ik hem kon inruilen. Hij wilde voor mij zadel nog 500 euro kaal voor geven. (vond ik erg netjes ik wilde hem verkopen voor 600 euro inc toebehoren).
Hij heeft het zadel besteld. Is komen passen. Ik kreeg helemaal compleet met bijpassendhoofdstel met heel veel korting.
Mijn vriendin die mijn zadel heeft overgekocht. Heeft hem ook naar haar zadel laten kijken hoe die lag. Hij heeft aantekeningen gemaakt en is daarna passend gemaakt voor haar paard. Was binnen 3 dagen klaar.

Ik ben echt super tevreden.

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 22:42

mag ik vragen of die vriendin heeft betaald voor het bezoek dat hij komt brengen aan haar en het paard ?

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 10:53

nee ze heeft alleen het opvullen betaalt. En dat was bijna niks.
Kan ook komen omdat het op dezelfde dag was toen ze mijn zadel kwamen passen.
Ik heb daar laatst ook mijn laarzen oplaten rekken. Zou binnen een weekje klaar zijn. Maar ze zouden bellen.
Zaterdag gebracht en die zaterdag erop niks gehoord. Dus zelf maar even gaan kijken. Waren ze wel klaar maar hadden vergeten te bellen. Ik heb dat oprekken toen voor niks gehad. Omdat ze niet gebeld hadden.

Ik vind de service echt top

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 11:57

-> EA GZ Diensten

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 13:09

ÓK geweldig ....

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:42

die is goed!!
die komen bij ons ook altijd!

Nimue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 15:58

Mijn zadel komt ook van de Heimolen. Ik heb het destijds met de kerstuitverkoop besteld, en hoewel ze toen wat later zijn wezen passen hebben ze me toch de 10% korting gegeven die je met die uitverkoop op het hele assortiment kreeg. Vond ik echt top!

Voor 850 gulden (is alweer een tijdje terug) heb ik een supernetjes, goed passend zadel gekregen in een extra breed model. De verkoper is langsgeweest met een vrachtwagen vol zadels en heeft er 3 verschillende op gelegd, maar deze paste gewoon het beste.

Ik heb het zadel inmiddels een jaar of 8, denk ik, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad, hoewel ik het wel binnenkort eens wil gaan laten nakijken helemaal.

Verder laten wij er ook altijd onze dekens stomen (al weet ik niet of ze dat tegenwoordig nog doen) en heb ik er mijn laarzen ook op laten rekken en dat ging ook prima. Dus ja, mijn ervaringen met de Heimolen zijn ook prima op dit gebied: nette service, vriendelijke verkoper en een goed product.

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:18

Ik kom eral vanaf dat ik paard rij (4dejr), ze zijn verhuids, maar ze zijn super; na 1jr amper springzadel gebruikt, nog gratis opvullen, gratis beugels ect ect.
Superklantvriendelijk!

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 22:51

Vandaag is de man geweest .Wat een vriendelijke man is dat zeg .. Vandaag met die enorme sneeuwstor is hij toch nog geweest . Hij heeft alles redelijk netjes bekeken enzo en ik ben benieuwt naar het eind resultaat .