stageplaats gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

stageplaats gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 19:53

Hoi,

Ik ben derdejaars student Management & paardenhouderij aan de Christelijke Agrarische Hogeschool Dronten. Ik ben op zoek naar een stageplaats. De bedoeling van de stage is om een functietaak op Hbo-niveau te vervullen. Deze functietaak bevat het uitvoeren van een opdracht (vanuit het bedrijf) onder goede begeleiding en het opdoen van kennis over praktische situaties. De opdracht zal niet de volledige stageperiode in beslag nemen, dus het is ook de bedoeling om gewoon mee te draaien in het team. Ik wil wel het liefste iets op een paardenbedrijf (buiten de opdracht mag ik dus ook andere dingen doen)
Dus weten jullie iets, mail me dan of stuur een pb:
patriciavanbeest@hotmail.com

Het moet te doen zijn met het openbaar vervoer vanuit Spijkenisse of Dronten of ik moet intern kunnen of daar in de buurt een slaapplaats zijn.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 00:28

Ik verplaats je advertentie naar EA Gezocht Diensten.

Hoe lang moet de stage zijn? Wanneer moet je beginnen?

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 15:50

Oke dank je. Ik moet honderd dagen stage lopen. Ik kan vanaf 6 februari beginnen, maar later is eventueel ook mogelijk.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:24

Wat zijn je interesses qua soort bedrijf? Heb je niks gevonden aan bedrijven in de buurt via de schoolcomputers? En aan het begin van de A-gang hangt heel soms ook wel eens wat, ook bij Gerding/Kuijper op het prikbord. Verder Google, en advertenties in bladen nalopen. Je moet echt veel bedrijven aanschrijven en zoeken, want een goede plek vinden is lastig...

Maar succes!

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 11:52

Ja, heb al op de pc van school gezocht, maar daar stond niets met paarden (ja een in het buitenland) Bij de A gang ook niets, alleen voor veehouderij Bij gerding/kuijpers hing ook niets Heb al een aantal bedrijven geschreven en hoop dat daar een positieve reactie tussen zit... Maar het is moeilijk omiets leuks te vinden, vooral bij paardenbedrijven (want daar hebben ze natuurlijk niet heel veel hbo waardige functies) en het bedrijf moet ook nog een opdracht voor je hebben... Maar iedergeval bedankt!

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 11:05

www.aequor.nl staan heel veel stage-plekken op. wie weet iets bij jouw?

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 15:54

Bedankt