Stalling gezocht omgeving H.I. Ambacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hey1985

Stalling gezocht omgeving H.I. Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 23:09

Ik ben op zoek naar een gezellige stalling rond Ambacht, op zo'n max 15 min rijden met de auto.

Het is voor mij belangrijk dat mijn paard ook in de winter overdag buiten komt, bijvoorbeeld in een paddock. Daarbij wil ik een goede buitenbak, en een goede longeerbak. En in de zomer wil ik continue weidegang. Ik wil er maximaal 300 euro voor betalen. Het gaat hierbij om een paard van 1.70. Heeft iemand een idee? pb mij aub!!

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 23:20

Er is ergens in HI Ambacht of omgeving een soort van eiland waar je met een klein pondje of roeiboot (25 meter misschien) een stal zit. Prijs weet ik niet maar weet wel dat ze een redelijk goede bak hebben en ontzettend veel land hebben. kan evt een mailadres voor je zoeken van iemand die daar staat.

hey1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 23:34

Ja, quarterhorse, dat ken ik inderdaad. Ik ken dat stuk van een aantal jaren geleden, en ik vind dat eigenlijk niet veel moois. Naar wat ik mij herinner waren het oude stallen en met het pondje overvaren vind ik niks. Het hoeft niet in ambacht te zijn, het mag echt wel een stukje weg zijn, zolang het maar een leuke stal is.

_Dunja_

Re: Stalling gezocht omgeving H.I. Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 00:08

Ik heb je een pm gestuurd

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 00:31

Inderdaad zijn de stallen niet echt wat maar de paarden kunnen in elk geval wel naar buiten. Verder heb je in Rotterdam bij een groot recreatiegebied wel redelijk veel stallen zitten weet niet of dat voor je te doen is? Niet echt ver van een snelweg vandaan waardoor het redelijk makkelijk te bereiken is.

Barcelano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 01:02

MQuito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:20

Heb je Manege De Hoge Devel al geprobeerd? Die zit in Zwijndrecht.
2 binnenbakken, grote springtuin,buitenbak,longeerbak en je kunt zo de polder in.
Diervoeder Plaizier in Heerjansdam, mooie lokatie en een paar jaar nieuw opgebouwd!
Veel succes!

Marjo2709

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:24

Ik wou idd ook zeggen de Hoge Devel in Z'drecht maar weet niet of je dat haalt voor 300 euro.

Ernaast zit ook nog een kleine pensionstal, al hebben ze daar niet altijd een stal over.

In Dordrecht zitten er ook nog 3, Beerwijkhoeve (ook niet voor 300 euro) de Randhoeve (prijs onbekend bij mij) en de Dordtse.. vind ik persoonlijk niets.

Daarnaast heb je ook Papendrecht nog, maar die is ook vrij duur..

Maar goed informeren kan geen kwaad..

Suc 6 ermee.. en wie weet komen we elkaar wel eens tegen..