stalling omgeving Chaam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sunnysannyto

stalling omgeving Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 11:51

Voor mijn grote schat ben ik op zoek naar stalling in de omgeving van Chaam, wie heeft er tips? Op mijn wensenlijstje staan: ruime box, volpension, weidegang, poetsplaats met warm water, (binnen) buitenbak en dicht bij de bossen.

licorne

Re: stalling omgeving Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 11:59

http://www.kapaza.nl/detail/1718612/Box ... _huur.html

Verder zit er een pension wat ik geloof "Leenders" heet in Ulicoten.

Een vroegere kennis heeft daar haar paarden staan, maar ik weet niet meer precies hoe het heette. Maar misschien als die westernlokatie niets is kunnen zij je weer doorverwijzen?

Succes!
Licorne

Colga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 21:07

Bij ons op stal zijn ook nog wat boxen vrij. In Alphen , bos op stapafstand, binnenbak (15 bij 30), verlichte buitenbak met megatop bodem (20 bij 40), weidegang, paarden staan op vlas. Er is alleen geen warm water op de poetsplaats....

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 22:38

bij mij is ook nog plaats vrij op stal!
We zitten op 50 meter van het bos. Ruime lichte boxen. Volpension. Buitenbak van 20 X 40m verlicht. En een longeercirkel. Wasplaats alleen geen warm water. ( wel warm water in de keuken aanwezig dus eventueel kun je je paard met een emmer lauw water afsponsen. )
Voor meer info pm me maar!

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 22:47

oh ja en er is in de zomer weidegang, en in de winter als het land het toelaat. Indien het te nat is, kunnen de paarden in de paddocks!

sunnysannyto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 12:00

Tjeetje dat valt nog niet mee. Ging er eigenlijk van uit dat er in deze regio veel mogelijk was maar dat valt een beetje tegen. Er zijn wel mogelijkheden maar die kunnen net niet bieden wat ik graag wil. Overal ontbreekt wel wat, jammer. Maar goed ik ga gewoon op de stallen die jullie getipt hebben een kijkje nemen, dan krijg je toch een duidelijker beeld. En dan kan ik kiezen voor degene die me het meeste aanstaat.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 12:42

Heb tot op heden nog niets van je vernomen.