gezocht stalling omg. Nieuwegein

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

gezocht stalling omg. Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 23:43

ik ben me een beetje aan het orienteren voor evt. een nieuwe stalling en het liefste met weidegang en dan dus ook in de winter ik weet dat dit erg moeilijk is dus als het niet kan maar je weet een leuke stal.
ik sta nu in harmelen op een mooie luxe stal, maar die luxe heb ik eigenlijk niet meer nodig i.v.m. HKO.
ik zoek nu dus ook een stal dichter bij huis max. 10/15min rijden met auto.

weet iemand iets? het hoeft dus geen luxe te zijn.

Jits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:34

Vlakbij het AC restaurant zit een boer die stallen verhuurd. Daar kunnen de paarden volgens mij ook 's winters de wei in, maar je moet ze wel zelf buiten zetten en binnen halen. Het is niet zi ver rijden, de Nedereindseweg af en dan voorbij het AC restaurant nog een stukje. Verder heb je de Nedereind, daar staan ze 's winters niet in de wei maar wel een paar uur in de paddock.

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 12:21

ik sta nu op de reijerscop ook achter het ac aan het einde van die weg. maar ik heb dat nog nooit gezien ik zal eens gaan kijken

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:02

Ik vind het gene verstandige keuze, maar dat is mijn mening. je kan v/d Weide nog eens proberen in IJsselstein of anders Elberse. Zijn paard staat ook nog steeds alleen. of Eduard, die zet haar ook wel voor je in het land.

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 18:54

wat vind je geen verstandige keuze dan?
het houden of andere stalling?
evt. per pb

ik ben me ook alleen aan het oriënteren. Bij elberse wil ik niet ik vertrouw zijn kinderen niet (die gingen ook altijd maar op lientje rijden) en hij is onbetrouwbaar kwa stallings kosten. Maar ja als er niks anders zou zijn zou het een optie kunnen zijn.

eduard die wou Sya ook niet buiten zetten dus waarom maik wel. Ik zou het kunnen vragen maar denk het niet.

v/d weide als ik daar terug zou komen krijg ik hem miss. wel over me over het verleden.

Paulientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 03:39

Van der weyeden was nadien altijd wel over jou te spreken hoor. De laatste keer dat hij over jou sprak vond hij zonde dat jij zo´n "lompe tinker" had omdat je meer kon enzo. Maar die man is gewoon een type apart Hij heeft nooit zo slecht over jou gepraat. Hij zag jou en je zus gewoon als twee losstaande klanten zeg maar.
Bij van der weyeden moet je maik dan wel zelf buiten en binnen zetten he? En er zijn overdag (dus onder schooltijd) weinig mensen die maik in de gaten kunnen houden. (plus dat ze niet in de wei mag, alleen in de losgooibak)

Je zou naar de kaasboer (´t Klaphek) kunnen gaan. Die boer heeft enorm veel land en ook wat stallen, hij is geen pensionstal maar misschien kan je er terecht.

Ik heb nog wat, maar dat doe ik wel over pb aangezien ik geen slechte "reclame" wil maken voor stallen.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:55

Van de Weijde zou ik niet eens in m'n hoofd halen

Maar wat plien4tarzan zegt kan weleens een optie zijn... Goedhart ofzo heten ze...

Of waar ik sta, bij Stal Verkerk in Werkhoven. Kunnen ze als je wilt zelfs 24/7 buiten (zelfs 's winters, staat een schuilstal).

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 16:01

PB's gestuurd

Jooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 23:50

van der Weijden zit vol Succes met zoeken.

fjord_brucht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:42

Mischien hebben wij wel een plekje vrij we hebben absoluut geen luxe maar wel de mogenlijkheid om ook je paard in de winter buiten te zetten.

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 10:57

ik pb

Enamorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 23:18

is houten te ver weg voor je?

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 23:34

ik heb geen paard meer...