stalling omg. rotterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bollebeer

stalling omg. rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 16:28

Ik ben opzoek naar een goedkope stalling in de omgeving van rotterdam (capelle, nieuwerkerk enz.). Ik ben nog op zoek naar een pony dus het hoeft niet per se op korte termijn te zijn. Er hoeft niet veel aanwezig te zijn, als ik er maar goed een pony kan stallen, een wei met goeie schuilstal zou evt. ook kunnen.
Alvast bedankt!

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:51

Op de 3e tochtenweg in nieuwerkerk is een boer die sinds een paar jaar wat stallen verhuurd met een bak erbij. Paarden staan zolang het weer het toelaat zoveel mogelijk buiten.
ik dacht dat het 190,- was incl alles. behalve zelf mesten maar je mag onbeperkt stro pakken

sabrinaboer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 15:30

ponny clup de zuiderhoefslag kosten 145 euro das incl ontwormen enten bix hooi en stro 2 bakken 20 stallen kantine maar af en toe een voerdiens of werkdag voor het onderhoud van het terijn of stallen deze stal zit op de smeetslandsedijk 41 in lombardijen ,r,dam

Debor

Re: stalling omg. rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:32

Tweede Tochtweg (nieuwerkerk aan den IJssel) bij Rieno van Dijk

hele gezellige stal met 20-60 buitenbak, stapmolen, longeerring, paddock, solarium etc etc

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:34

ik weet niet wat jij goedkoop vind, maar je kunt ook naar manege reyerbos in ridderkerk, en dat is iets meer dan 200 euro, maar dan heb je wel echt alles.