Verhuisd naar Utrecht, en nu ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

irenedrex

Verhuisd naar Utrecht, en nu ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 14:01

Hoi allemaal !

Ik ben gaan studeren in Utrecht, en heb hier en daar nog eens gereden of een lesje gegeven. maar wil weer aan de slag!

Een verzorgpaard? Dat zou kunnen maar ik reed altijd op een kleine manege/ pensionstalling, waar ik paarden bereed, verzorgte en les kreeg in kleine groep.... Ik weet dat ik dit waarschijnlijk niet zo snel meer kan vinden, maar weet iemand iets soort gelijks ??
een pensionstalling wara je paarden kunt berijden?
Een kleinschalige manege?
Ook gaf ik ponyrijlessen, nog ponyclubs?

Rijd je zelf ergens waar je erg tevreden bent?
Let me know!

x Irene

boertjesfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:34

wij zoeken iemand die voor 7 weken ponyles wil geven. zie topic hier. zou dat niets voor je kunnen zijn?? t is in amersfoort, 10 min. fietsen van het station.

Zazoo

Re: Verhuisd naar Utrecht, en nu ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:43

op groenesteyn zoeken ze voor de ma en wo mensen die meelopen met gehandicapten. misschien vind je dat leuk?

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:16

Hey, ik rijd in Utrecht op manege Groenesteyn, ik weet niet of ze daar nog iemand zoeken om les te geven maar rijden kan altijd! Het is een redelijk grote manege maar niet heeel groot. kijk anders even op www.manegegroeneseteyn.nl
Ik ben wel tevreden over, redelijk leuke paarden en er word goed lesgegeven.

Verder is er stal de Molshoop in Bilthoven/Zeist waar je prive paarden kan rijden tegen een vergoeding. www.staldemolshoop.nl

Ook is er de utrechtse manege, een prive stal maar of zij instructie zoeken zou ik niet weten.

Stal van Brenk ligt tussen Utrecht en Groenekan in. Een gewone manege ook niet zo groot. Wel wat verder weg, daar zou je even kunnen kijken. www.stalvanbrenk.nl de groepslesssen op maneges hier in Utrecht zijn allemaal van normale groote dus tussen de 8 en 12 ruiters.

Er is ook nog een vrij onbekende prive stal aan de utrechtse weg, net in de Bilt. Maar of zij instructie zoeken of paarden te rijden hebben zou ik niet weten. www.griftenstein.nl

Succes ermee, en als je bij Groenesteyn komt laat het dan even weten !