Zadelpasservice omgeving Amstelveen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_1982

Zadelpasservice omgeving Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 15:53

Heeft iemand tips wat betreft ruitersportwinkels die ook een zadelpasservice hebben en aan huis komen? Ik heb Divoza al langs gehad maar die heeft helaas geen passend zadel, alles ligt achterover wegens hoge schoft in combinatie met brede schouder. En wil eigenlijk voordat ik het allerlaatste redmiddel in de strijd gooi, nl een zadel op maat laten maken bij Hulsebos of Daaleman, ook een aantal andere zaken bellen en langs laten komen. Soort `second opinion`.
Ben overigens ook erg benieuwd naar positieve/negatieve ervaringen van bokkers over de services van die bepaalde ruitersportzaken.

Alvast bedankt voor je reactie, groetjes

harnessmaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:12

gaat het om een voor jou nieuw of ander zadel of het pas maken van je huidige zadel?

sabje19

Re: Zadelpasservice omgeving Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:50

Ik weet niet hoe ver je uit de buurt wil gaan voor een passervice,
maar Van Schie in Zwaanshoek is ook erg goed vind ik zelf, hebben ook 2e hands zadels in redelijk prijsklasses.
www.vanschieruitersport.nl

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:51

Verplaatst van VMR en naar EA-GZ.

ria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 14:37

Ruitersportzaak Braaaf op de Amsterdamseweg te Amstelveen heeft ook passervice en reparatie mogelijkheden.
Je kunt ze altijd eens bellen voor wat info!

joss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 17:29

Als je je zadel opnieuw pas wilt laten maken , kan ik je harnessmaker (3 verhaaltjes hierboven) aanraden . Levert echt vakwerk.

Marije_1982

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 16:56

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ga Braaf zeker eens bellen! En voor de duidelijkheid, het gaat om een nieuw zadel. Ligt nu een Rossner Sidney Plus op mijn paard alleen kantelt die te ver naar achter. En Divoza heeft verder niks wat er goed op zou liggen dus wil nog even verder zoeken, andere zadelpas services laten komen misschien hebben zij een andere mening.

Sall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 16:57

Best fit in Hilversum

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:46

Hulsebos heeft voor ons paard (met wat klinkt als het zelfde probleem als jij hebt) een zeer goed zadel afgeleverd.

Mocht je meer willen weten dan PB je maar.

In de buurt van Amstelveen weet ik niks. Je zou het evt kunnen navragen bij de Ruiterzolder in Ouderkerk a/d Amstel. Wellicht kunnen zij je helpen aan een goed adres. Zeer kundige dames daar!

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:48

Ruitersportzaak jeanet in A'dam

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 20:41

Zou ook voor Bestfit gaan. Als je het nummer van John Kool wil hebben moet je me maar ff PB-en.

Riaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:21

ik zou zeker voor van Schie gaan! echt hele aardig mensen nemen de tijd voor je en zijn bereidt om naar je toe te komen! Ik heb er ook (helaas) mijn zadel niet kunnen vinden en moest voor een op maat gemaakt zadel. Heb toen voor daaleman gekozen; ook zeer goede ervaringen mee! succes met uitzoeken! (ps. laat ze wel even weten wat je zoekt, anders komen ze voor niets!)