Een goeie osteopaat omgeving Dordrecht?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikita10

Een goeie osteopaat omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 08:45

Ik weet me bijna geen raad meer met mijn paardje..We hebben al vanalles gedaan maar niks helpt..Verschillende fysio's laten kijkeN, maar werd er niet beter van.Dierenarts geweest..Die adviseerde dus weer een Fysio.

Ok nu het probleem.Mijn paardje zit gigantisch vast in haar lijf.Met longeren en rijden kan ik totaal geen buiging vragen.Met rijden is afbuiging heel moeilijk.IK moest oefeningen doen van de laatste fysio die is geweest..en dan zie je dus ook dat het buigen in de nek heel moeilijk gaat..Nu denk ik dat er een nek wervel verschoven is..Ook in de rug lijkt het niet helemaal goed te gaan.

Ik ben al zo lang aan het tobben:S Wat ik dus nog niet geprobeerd heb is een osteopaat en accupunctuur ook nog niet..Wie weer zo iemand in de buurt van Dordrecht??

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 08:49

In Breda zit een goeie. Ik weet alleen zijn voornaam, dat is Ronald en zijn nummer is 0765413999 en hij heeft ook een humane praktijk.

=^.,.^=

spiritoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:59

Ik heb ook nog wel een telefoonnr. van een goeie osteopaat Martin van den Dungen is zijn naam en hij zit ook in jou omgeving wil je zijn Nr. hebben moet je mij maar even pben

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:33

VvdD -> EA-GZ Diensten

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:38

Blanket schreef:
Ik heb ook nog wel een telefoonnr. van een goeie osteopaat Martin van den Dungen is zijn naam en hij zit ook in jou omgeving wil je zijn Nr. hebben moet je mij maar even pben

Is dat ''de'' vader van....? (Maria)

Whoops1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:22

Erik lijakker!