Gezocht: Fysiotherapeut (Achterhoek)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Gezocht: Fysiotherapeut (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 16:43

Hallo,

Ik zoek iemand die een goede diagnose bij mijn paard kan stellen: door scheef heiligbeen heeft ze gesteigerd uit verzet. Het heiligbeen-probleem is verholpen door een osteopate, maar ze loopt achter nog steeds niet goed. We denken aan een beschadiging ergens vanwege het steigeren, maar ik ben geen deskundige.

Ik zoek iemand die kan vaststellen wat de oorzaak is van haar onregelmatigheid en die daar een behandel-/revalidatieplan bij kan opstellen.

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:36

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 20:29

Ha, Martine is bij mijn paard geweest om haar osteopatisch te behandelen. Kan ik dus beter met haar verder overleggen, kan ze eventueel Marielle inschakelen!

boemel

Re: Gezocht: Fysiotherapeut (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:30

Ik heb zelf goede ervaringen met Rosalinde Heck -> http://www.paarden-fysiotherapie.nl

Ze werk echter alleen met paarden die reeds door een dierenarts nagekeken zijn.
Verder is misschien Harry Hoevers wat. Ik heb alleen zijn nummer niet.
Hij is een kraker.

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:36

WowAmigo schreef:
Ha, Martine is bij mijn paard geweest om haar osteopatisch te behandelen. Kan ik dus beter met haar verder overleggen, kan ze eventueel Marielle inschakelen!

Martine heeft ook mijn paard behandeld. Ik vind haar heel kundig en ze heeft mijn paard al erg geholpen. Als je vertrouwn in haar hebt zou ik echt met haar verder kijken wat je kan doen. Mijn paard is na 3 behandelingen ook nog niet klaar. Vaak komen er oude onderdrukte blokkades naar boven en zijn dus meerdere behandelingen nodig!!

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 09:11

Ja, ook naar aanleiding van reacties in een ander topic dat ik had gestart ga ik toch eerst met Martine verder dan. Wellicht zit er inderdaad nog wat dat zij kan oplossen.