[GZ] manen knipper fjord gezocht omg. groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Olita

[GZ] manen knipper fjord gezocht omg. groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 06:00

hoi,

mijn fjord haar manen moet geknipt worden als een manenkam. ze hangen als normale manen nu. ik heb geen ervaring van knippen tot een manenkam.

ik zoek iemand in omgeving stad groningen die mij hiermee kan helpen en die ervaring heeft om manen van fjorden te knippen.
Laatst bijgewerkt door Anya op 14-12-05 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:03

Je moet, als ze nu hangen, beginnen met helemaal kortknippen, anders blijven ze hangen. Ziet er even gek uit, maar als je een mooie boog wil is het wel nodig.

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 15:26

ja inderdaad, als ze nu hangen kun je ze het beste eerst helemaal eraf scheren, en als ze dan gaan groeien kun je ze in een mooie boog knippen. Zorg er wel voor dat je ze dan niet weer te lang laat groeien!

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:47

Ik zou ze er af scheren

Als ze dan een beetje groeien. Zo cm of 8 dan doe je bij de manentop 2 vingers alles daarboven knip je af en dat doe je ook bij het begin. Zodat je aan elke kan een stukje gejnipt hebt. Dan begin je in het midden het stuk naar links en naar rechts te knippen. Dit voor het mooie boogje erin.

SUCCES !!!!!

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:03

Ik wil haar wel voor je komen knippen hoor Ik knip mijn Fjorden al 6 jaar (zie profiel) Ik woon vlakbij Groningen stad. Ik PB je even!