Kan je niet vragen bij die boer aan de oude weg? Waar die haflinger stond? Die is nu weg, dus de trailer ook. Misschien kan je m daar kwijt? Is ie nog in de buurt ook!
Vanaf jouw weilandje kijk je schuin de oude weg in. Gelijk het eerste huis. Met rechts achterin het land de bak. (oftewel, bij de kroeg erin, eerste huis rechterkant)
Oke bedankt ga ik het daar eens proberen. Ik was alwel daar schuintegenover geweest, Maar die hadden geen plek, Naast mijn weiland ook niet, ook daar was geen plek.
Ik zag in de berichten dat jullie uit Amersfoort e.o komen en had een vraagje. Ik woon hier sinds een jaar in Amersfoort Noord en zoek voor mijn paard een leuke, liefst prive, stal met veel weidegang, kleine verlichte buitenrijbak en een stal uiteraard.
Ik sta nu op de Birkstraat in Soest maar het bevalt me niet zo, ik zou graag iets vinden in de richting van de Stichtsche Rotonde...Zeist, Leusden, Soesterberg. Henschoten den Treek, Leusderheide, Zeisterbos....daar wil ik graag rijden maar het is me tot nu toe niet gelukt een leuke stal (max. 5 paarden) te vinden. Ik weet ook niet goed waar ik het kan proberen. Hebben of weten jullie iets waar ik het kan vragen?????