Weiland met schuilstal omgeving Haarlem gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyCat

Weiland met schuilstal omgeving Haarlem gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 14:46

Ik zoek voor mijn 2 1/2 jarige merrie een plekje op een weiland met schuilstal in omgeving Haarlem. Straal van een kilometer of 10, maar iets verder kan ook als het een mooi plekje is.

Ik zou graag zien dat er in de winter hooi beschikbaar is en geven wordt. Krachtvoer bijvoeren doe ik nu ook al zelf dus dat hoeft niet gedaan te worden en het is geen probleem als er klusjes gedaan moeten worden.
Een bak of paddock waar ik haar kan loswerken is wel een pre, maar hoeft geen geweldige bodem te zijn. Natuurlijk het liefst met uitrijmogelijkheden. Als je hiervoor door verkeer heen moet is dat geen probleem. Verder zou een plekje waar je je spullen kwijt kan ook mooi zijn.

Heeft of weet iemand zo'n plekje dan hoor ik het graag.

Groetjes
Nienke

aerdenhout

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:22

hay nienke er is bij ons op het ogenblik een stal vrij neem even contact op met tel **Telefoonnummer verwijderd** groetjes greet
Laatst bijgewerkt door Siempie op 08-12-05 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd. Dit is via pb verkrijgbaar.

CrazyCat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 12:13

aerdenhout schreef:
hay nienke er is bij ons op het ogenblik een stal vrij neem even contact op met tel **Telefoonnummer verwijderd** groetjes greet

Ik heb je een PB gestuurd

Pauline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 18:31

Ik weet een stal in Haarlem (jaja ben overal goed op de hoogte), waar je per direct terecht kan. Er is plek voor 3 paarden, je moet zelf volgens gemaakte afspraken voeren ed, er is een buitenbak en voldoende wei.