Gezocht: Natuurlijke Pensionstal NH, UT of GLD

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Gezocht: Natuurlijke Pensionstal NH, UT of GLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 01:04

Hallo

Ik ben op zoek naar een pensionplekje voor mijn paard op een pensionstal waar de paarden zo veel mogelijk natuurlijk gehouden worden. Dus veel naar buiten, veel ruwvoer, contact met andere paarden, etc.

Ik zie mijn paard met de dag ongelukkiger worden op de stal waar hij nu staat. Hij moet weer paard worden! Dus grazen, vrij bewegen en sociale contacten.

Ik ben bereid om ervoor te verhuizen dus het maakt niet zo veel uit waar het is, maar ik werk in Amsterdam dus dat moet wel redelijk bereikbaar zijn. Het liefst iets tussen Amsterdam en Alkmaar of tussen Amsterdam en Amersfoort.

Hopelijk kan iemand mij, en vooral mijn paard, helpen.

Groetjes,
Lindy

rhijnauwen

Re: Gezocht: Natuurlijke Pensionstal NH, UT of GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:11

jammer, we wonen niet helemaal in jouw richting, op het grazen na komt onze stal aardig in de buurt van jouw wensen. Wij vinden het heel belangrijk dat een paard sociaal contact heeft, lekker kan bewegen en overdag in het zonnetje kan genieten. alle paarden staan bij ons ook op stro zodat ze voldoende te knabbelen hebben als ze op stal staan. Het welzijn van het paard staat bij ons voorop! succes met zoeken

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 12:58

Op zich ligt jullie stal prima voor mij, maar mijn paard is een luchtzuiger en die accepteren jullie niet... (Wat ik trouwens erg ouderwets vind; De laatste jaren zijn er toch belangrijke nieuwe inzichten gekomen.)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:04

Stal de Maesberg in Arnhem maar dat is wel weer redelijk ver van Amsterdam af.

www.demaesberg.nl

aerdenhout

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:29

hay lindy wij hebben op het ogenblik een box vrij in aerdenhout bij ons staan de paarden zo veel mogenlijk buiten we hebben alleen buitenboxen en voeren meerdere keren per dag de paarden staan in groepjes bij elkaar zodat ze lekker met elkaar kunnen spelen lijkt het je wat bel ons dan even tel:023 5244618 groetjes greet

LindyH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 18:06

Stal de Maesberg is precies wat ik zoek! Ik moet nog kijken of het praktisch haalbaar is maar iig bedankt voor de tip!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:16

LindyH schreef:
(Wat ik trouwens erg ouderwets vind; De laatste jaren zijn er toch belangrijke nieuwe inzichten gekomen.)

ik ben ook al heel oud (onze inzichten erover zijn ongewijzigd, maar dat is een heel ander onderwerp)
ik ben blij dat je waarschijnlijk een fijne stal hebt gevonden, veel succes