instructie gezocht omgeving Roosendaal

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bijtje

instructie gezocht omgeving Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 17:08

Ik ben op zoek naar iemand die mij les kan geven, maar wel zo dat ik er ook nog iets van leer.

Ik rij een 3jarig paard, pas ingereden, heel braaf maar wil nog weleens druk worden en in zijn eigen wereldje gaan leven dan is het moeilijk om hem eruit te krijgen. Ik ben nu op zoek naar iemand die goed les kan geven (zelf ervaring op hoger niveau heeft) en op locatie komt les geven.

Dit paard wordt getraind voor de pavo cup voor jonge paarden dus daarom zoek ik wel iemand die echt weet wat hij/ zij doet.

Ook vind ik het belangrijk dat de lesstijl bij mijn rijstijl past. Ik vindt ontspanning, van achteren naar voren rijden en van voren er zoveel mogelijk af blijven zeer belangrijk

Ben jij zo iemand of ken jij zo iemand die in Roosendaal les wil komen geven (locatie is goed in orde, er kan altijd binnen gereden worden) laat het mij dan alstublieft snel weten.

Als het mogelijk is vermeld dan gelijk de prijs voor een half uur les.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 20:44

VMR --> EA Gezocht Diensten.

Vayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:23

Hoi,

Ik kom zelf uit Roosendaal, maar ik ken weinig mensen die op hoog niveau les geven. Maar ik weet er misschien 2. De prijzen e.d. weet ik niet, maar ik zou zeggen bel ze gewoon eens. Wies Kleiman die zit in Nispen (vlakbij Roosendaal). Ik weet dat ze met Kwartrial in ieder geval Intermediare I start of gestart heeft. Het hoe of wat i.v.m. het lesgeven weet ik niet, maar je kunt haar in ieder geval bellen. Ze staan onder de naam Manege Kleiman, maar volgens mij is het meer een pensionstal dan een manege.

Manege Kleiman
Turfvaartsestraat 2
4709 PB NISPEN
Telefoon: 0165-365090

Dan heb je nog manege visdonk. Dit is wel een echte manege (www.manegevisdonk.tk). Gwendy Simons geeft daar les en is afgestudeert aan Deurne. Tot welk niveau ze precies les geeft weet ik niet. Op de website staat het adres en telefoonnummer.

milou1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:13

hoi.
misschien henk beets
pm mij even voor een telefoon nummer!

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 09:15

Mark Hoeffgen, ben er erg tevreden over! Na verhuizing toch weer terug lessen bij hem (rij er nu met trailer naar toe).

Mare

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:15

Delphi schreef:
Hoi,

Wies Kleiman die zit in Nispen (vlakbij Roosendaal). Ik weet dat ze met Kwartrial in ieder geval Intermediare I start of gestart heeft. Het hoe of wat i.v.m. het lesgeven weet ik niet, maar je kunt haar in ieder geval bellen. Ze staan onder de naam Manege Kleiman, maar volgens mij is het meer een pensionstal dan een manege.

Manege Kleiman
Turfvaartsestraat 2
4709 PB NISPEN
Telefoon: 0165-365090

Dan heb je nog manege visdonk. Dit is wel een echte manege (www.manegevisdonk.tk). Gwendy Simons geeft daar les en is afgestudeert aan Deurne. Tot welk niveau ze precies les geeft weet ik niet. Op de website staat het adres en telefoonnummer.

Gwendy is wel aan te raden, maar Wies kleiman niet! Das een heel opvliegend typje die een ontzettend harde hand heeft..
Ik ken nog wel iemand uit Oudenbosch, die ook deurne heeft gedaan en met haar eigen paarden hoog rijdt..

Vayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 12:55

Mare schreef:
Gwendy is wel aan te raden, maar Wies kleiman niet! Das een heel opvliegend typje die een ontzettend harde hand heeft..

Ow dat wist ik helemaal niet dat ze zo opvliegerig was en een harde hand heeft Ik moet ook zeggen dat ik haar van vroeger ken (van zien) en dat ik dus absoluut niet weet hoe ze traint of les geeft.

Fjord29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:10

Na heel veel jaren, reageer ik ook even op deze topic 8-) Op dit moment krijg ik les van Wies Kleiman, en ik vind haar juist heel rustig en absoluut niet hard en opvliegerig(en ik ben echt een zeikerd, geen getrek en gedouw aan mij paardje, anders kun je opzouten), misschien moeten mensen gewoon luisteren als je les krijgt :+ ... Maar inmiddels zijn we een aantal jaar verder, misschien is ze veranderd vergeleken met vroeger.