Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Delphi schreef:Hoi,
Wies Kleiman die zit in Nispen (vlakbij Roosendaal). Ik weet dat ze met Kwartrial in ieder geval Intermediare I start of gestart heeft. Het hoe of wat i.v.m. het lesgeven weet ik niet, maar je kunt haar in ieder geval bellen. Ze staan onder de naam Manege Kleiman, maar volgens mij is het meer een pensionstal dan een manege.
Manege Kleiman
Turfvaartsestraat 2
4709 PB NISPEN
Telefoon: 0165-365090
Dan heb je nog manege visdonk. Dit is wel een echte manege (www.manegevisdonk.tk). Gwendy Simons geeft daar les en is afgestudeert aan Deurne. Tot welk niveau ze precies les geeft weet ik niet. Op de website staat het adres en telefoonnummer.
Mare schreef:Gwendy is wel aan te raden, maar Wies kleiman niet! Das een heel opvliegend typje die een ontzettend harde hand heeft..
Ik moet ook zeggen dat ik haar van vroeger ken (van zien) en dat ik dus absoluut niet weet hoe ze traint of les geeft.
Op dit moment krijg ik les van Wies Kleiman, en ik vind haar juist heel rustig en absoluut niet hard en opvliegerig(en ik ben echt een zeikerd, geen getrek en gedouw aan mij paardje, anders kun je opzouten), misschien moeten mensen gewoon luisteren als je les krijgt
... Maar inmiddels zijn we een aantal jaar verder, misschien is ze veranderd vergeleken met vroeger.