Wie weet een goed en betrouwbaar adres om een paard zadelmak te maken in de buurt van Bergen op Zoom? Ik oriënteer me alvast op dit gebied. Wil graag dat ik er zelf bij betrokken kan zijn en er z.s.m. onder begeleiding zelf op kan. Heb veel ervaring, maar gaandeweg de jaren wat minder lef gekregen, vandaar dat ik het niet helemaal zelf kan doen.
In de buurt van Bergen op Zoom, kan ik zo snel niet bedenken. Wel in Molenschot, zit er een waar wij zeer goede ervaringen mee hebben. Maar dat ligt tussen Breda en Tilburg. Als je meer wil weten, dan hoor ik het wel.
Klinkt goed, kunnen de paarden bij jou ook op de wei? Mijn paardje is nu nog te jong, maar oriënteer me alvast. Als je ook weidegang kunt bieden, kom ik graag eens kijken.
in de zomer zeker,in de winter heb ik wel 2 weitjes,daar kunnen wel paarden in,maar meestal zet ik ze in de winter een paar uur in de bak..wanneer zou je je paard willen laten inrijden??
ik maak ook paarden zadelmak, ik heb een kleinschalige stal in Chaam. Je paard krijgt dus alle aandacht, en er is weidegang. Voor meer info PM me maar!
Ik weet een hele goede! Vriendin van mij woont in Steenbergen, doet dit werk al jaren en zeer vakkundig. heeft op allerlei grote stallen gewerkt en is heel erg handig met jonge paarden! Ze is ook al met een stuk of 8 paarden Z dressuur geweest en heeft de ORUN cursus ook gedaan. Echt een goeie, pm maar ff. Ze komt aan huis maar je kan je paard daar ook stallen!Wat je wil.