Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindyH schreef:Hoi. Ik sta in Nijkerk en heb hetzelfde probleem met de Agterberg bodems daar. Ik heb er ook over gedacht om naar Bunschoten te gaan, maar de bodem ligt er daar lang niet altijd zo mooi bij zoals we dat op wedstrijden gewend zijn omdat de lesponies daar een paar uur per dag doorheen sloffen. De bodem is dan zo zwaar dat pleasure rijden weer bijna onmogelijk is. Verder is er bijna ieder weekend wel een wedstrijd of ander evenement dus dan heb je ook niet echt de ruimte om 'je ding' te doen. Je paard kan wel naar buiten maar dat moet je zelf doen.
(Dit is wat ik gehoord heb, Mehlika zal wel weten of het klopt of niet...)
Het blijft moeilijk om de ideale stal te vinden.
ElCamino schreef:Hoi, ik sta in Naarden op een stal waar ik de enige western ruiter ben. Vandaag wordt de binnenbak geopend met Agterberg bodem, da's dus verboden gebied voor ons, HAHAHA anders is meteen de bodem naar de stinkmodder.
Adrienne schreef:ElCamino schreef:Hoi, ik sta in Naarden op een stal waar ik de enige western ruiter ben. Vandaag wordt de binnenbak geopend met Agterberg bodem, da's dus verboden gebied voor ons, HAHAHA anders is meteen de bodem naar de stinkmodder.
Dat die bak naar de haaien gaat zal mij een zorg wezen![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn paards benen die een optater krijgen, van hier naar Tokio, van die rommel vind ik veel erger![]()
![]()
![]()
Het is gewoon erg moeilijk om een stal te vinden met een goede bak.
Ook wij zitten daar mee. Op stal zijn er 3 bakken en een spring wei en geen van de bakken is goed. Er ligt inderdaad ook zo'n achterberg geval buiten, een "gewone" buiten maar daar zit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel leem in dus die glijd niet. En de binnenbak is een altijd veel te natte eb en vloed bodem.
Nou maar hopen dat er een keer een stalling "het licht" ziet een goede reining bak is blijkbaar een gat in de stallings markt wat nog door geen enkele stalling ontdekt is
gianlucka schreef:Ik rij op manege kalverhoek in wijdewormer, das een westernmanege met een speciale bodem om stops te kunnen maken enzo, maar das waarschijnlijk voor jou wel een flink eindje rijden.
Ik weet dat er ook nog een westernmanege in Amsterdam zit maar hoe die heet weet ik niet
Groetjes
Adrienne schreef:In Egchel (N-Limburg) is het licht gezien hoor!Wij hebben een prachtige binnenhal 20*40m, met leembodem en alleen maar reiners!!!Kom maar glijen, hoor!Nou maar hopen dat er een keer een stalling "het licht" ziet een goede reining bak is blijkbaar een gat in de stallings markt wat nog door geen enkele stalling ontdekt is