Stalling gezocht Omg Gorredijk/Jubbega/Lippehuizen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yumalover

Stalling gezocht Omg Gorredijk/Jubbega/Lippehuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 18:01

hallo Mensen
Wie heeft er voor een lage Prijs
plaats waar ik mischien een paard of een pony kan stallen?
Ik hoor Graag wat
In de buurt in gorredijk/Jubbega/lippehuizen

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Stalling gezocht Omg Gorredijk/Jubbega/Lippehuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:32

In Gorredijk heb je natuurlijk Dekema. Volgens mij 200 euro per maand incl. Maar dat weet ik niet zeker. De ponyhof in Jubbega heeft ook een pensionstal, prijzen daarvan weet ik niet. In lippenhuizen heb je aan de grote weg een pensionstal (ik weet zo de naam niet meer). Volledig pension met ´s zomers weidegang, ´s winters paddock en binnenbak en buitenbak voor 15o euro. Aan een doodlopende weg in Lippenhuizen, in de bossen is ook een pensionstal annex manege. Prijs all in 135 euro. In mildam (iets uit de buurt). Pensionstal met twee buitenbakken met verlichting, waarvan 1 all weather. 1 longeerbak. Gehele jaar door mogelijkheid tot dagelijks weidegang. Prijs all in 125 euro.
Wanneer dit allemaal iets boven het budget ligt zou je eens kunnen vragen bij verschillende boeren of paardeneigenaren.

Yumalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 10:15

Heel erg Bedankt

littleroosie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:45

Hallo,

Ik sta op een kleine pensionstal in Rotserhaule ( tussen heerenveen en joure). Hier betaal je 100 euro per maand. Hierbij zit stro en hooi. 'Ochtends wordt er voor je gevoerd, de andere keer(keren) moet je zelf doen. Er is een buitenbak en longeerbakje en op 5 min afstand 2 binnenbakken.

Als je interesse hebt kan je me PMen.