GZ: Stalling regio Utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannie1980

GZ: Stalling regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:22

Ik ben op zoek naar stalling regio utrecht, met name regio zuid oost (doorn, driebergen, zeist, bunnik, odijk werkhoven cothen)

Ik zoek een stal waar ook toezicht is, dus iemand die erbij woont. Paard moet op zaagsel kunnen staan. Binnenbak is prettig maar hoeft niet als de buitenbak goed is.

Wilma1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:53

Hi Sandra,

Inmiddels heb je van mij een pm ontvangen!

Groetjes

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:54

Van mij heb je ook een pm terug ontvangen

rhijnauwen

Re: GZ: Stalling regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:11

en van mij krijg je geen pb maar een link: viewtopic.php?f=13&t=478592&start=0&st=0&sk=t&sd=a

hier staan nl al heel veel stallen genoemd!

(bij ons kunnen geen paarden op zaagsel, maar staan allemaal zomer en winter enkele uren per dag buiten en op stal op stro, zodat ze lekker bezig zijn)

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 00:30

rhijnauwen schreef:
en van mij krijg je geen pb maar een link: viewtopic.php?f=13&t=478592&start=0&st=0&sk=t&sd=a

hier staan nl al heel veel stallen genoemd!

(bij ons kunnen geen paarden op zaagsel, maar staan allemaal zomer en winter enkele uren per dag buiten en op stal op stro, zodat ze lekker bezig zijn)

Jammer, maar die merrie van mij moet echt op zaagsel want ze eet haar hele stal leeg. Ze heeft al vaak koliek gehad en ik durf het niet aan om haar weer terug te zetten op stro.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 01:42

Bij ons, binnenbak, twee buitenbakken, longeerbak. ruime stallen, weidegang zolang het weer het toelaat. Inclusief brok, stro en hooi.
Veel springmateriaal aanwezig en het bos is op 20 minuten stappen. Stal staat in Driebergen.

Zaagsel zal ongetwijfeld geen punt zijn aangezien je zelf uitmest. Weet alleen niet of daar een meerprijs aan vast zit.

Meer info? Pm

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:42

Sannie1980 schreef:
Jammer, maar die merrie van mij moet echt op zaagsel want ze eet haar hele stal leeg.

wij hebben eerder dergelijke paarden op stal gehad, in de meeste gevallen was het een kwestie van voldoende ruwvoer geven en konden de paarden na een tijdje gewoon op stro staan, voldoende voer en beweging doet wonderen!

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 12:03

rhijnauwen schreef:
Sannie1980 schreef:
Jammer, maar die merrie van mij moet echt op zaagsel want ze eet haar hele stal leeg.

wij hebben eerder dergelijke paarden op stal gehad, in de meeste gevallen was het een kwestie van voldoende ruwvoer geven en konden de paarden na een tijdje gewoon op stro staan, voldoende voer en beweging doet wonderen!

Nee, dat helpt helaas niet. Op zaagsel gaat het echt het beste, hoe vervelend ook want ik heb haar natuurlijk ook liever op stro.

avanoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 12:44

Ik weet een gave stal in Kockengen, laat me even weten als je meer info wilt!

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:16

hey Sannie,
bij ons op stal is der nog wel plek, het is in austerlitz, paar kan op zaagsel, we hebben een binnenbak van 20 x40 buiten bak van 20 x 40, we liggen aan de rand van het bos, je stapt het terrein af en je bent in het bos, we hebben binnen en buiten spuitplaats, er is altijd iemand die op let, Voor kosten en meer info pb ff!!!!