paardenstalling te Wageningen gezocht?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noon

paardenstalling te Wageningen gezocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 13:52

ik ga volgend jaar op kamers in Wageningen omdat ik daar wil gaan studeren. maar ik heb momenteel 5 paarden onder mijn hoede en daar wil ik er zeker een van mee hebben als ik naar Wageningen ga. daarom ben ik op zoek naar paardenstalling in Wageningen waar ik eventueel met mijn fietsje kan komen dus niet te ver buiten wageningen. ik ga btw naar het van Hall Larenstein. en er moet minimaal een normale buitenbak aanwezig zijn en het liefst heb ik ook dat ze er naar buiten kan of dat er misschien een molen is waar ze anders eventueel in zou kunnen lopen.

heel erg bedankt!

Fairytail

Re: paardenstalling te Wageningen gezocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:12

hallo,

wat zou je uit willen geven? hoever wil je fietsen en wat zijn je verdere eisen? Ik woon zelf in wageningen en mocht eerst een paard maar helaas gaat die belofte niet dor:( maar weet nog wat adressen.. Ook een ponyclub

liefs

fairy

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 23:41

Fairytail schreef:
hallo,

wat zou je uit willen geven? hoever wil je fietsen en wat zijn je verdere eisen? Ik woon zelf in wageningen en mocht eerst een paard maar helaas gaat die belofte niet dor:( maar weet nog wat adressen.. Ook een ponyclub

liefs

fairy

nou, het moet niet verder als een kwartier zijn op de fiets van of van school of van mijn kamer. maar de kamer is er nog niet zeker dus dan word het vanaf school. ik weet het adres nu niet maar het is iig het van Hall college (Larenstein). de stallingskosten hangen af van wat de manege te bieden heeft. er moet minimaal een goede (ook in de winter te gebruiken) buitenbak aanwezig zijn en een molen of land waar het paard in kan lopen.

groetjes

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 00:42

hallo,

ik begrijp dat je opzoek bent naar een pension stalling dus, een goede bak is anders moeilijk te vinden hier in wageningen. Aangezien ik de school zelf ken kan ik je van te voren zeggen dat het toch al snel 15 a 20 minuten fietsen is. Je zou de Renkumse manege(nol in het bos) kunnen proberen, dat is misschien wel wat verder maar prachtig in het bos even eens al stal quadenoord rechtstreeks bij hei en bossen en stallen van goede kwaliteit. Ook in de kraats zou je kunnen kijken maar daar kun je niet mooi naar buiten toe.

voor meer informatie mail me of pb me maar.

veel succes in ieder geval

liefs

madieke