Fysiotherapeut of in die richting

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

radnah2

Fysiotherapeut of in die richting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 22:25

Ik zoek iemand die mijn paard der rug wil onderzoeken en mij wil helpen met het verhelpen.

Mijn paard heeft namelijk rugklachten en heeft er ook erg last van. Het is best erg heb ik gehoord.

Ik zoek niet iemand die alleen maar commentaar geeft maar iemand die mij advies geeft wat ik het beste kan doen.

En ik ben er best hard in maar ik heb een paard om mee te rijden en adviezen zoals een jaar het land op gooien ofzo heb ik niks aan. Ik heb best wat over voor m'n paard (begrijp me niet verkeerd) hoor.

Liefst wel voor een leuk prijsje.

Adviezen via pb en mail zijn ook van harte welkom Alles is welkom!

Antoinette

Re: Fysiotherapeut of in die richting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 23:11

Je kan eens contact opnemen met de fysio die ook bij mijn paard komt. Zeer goed en gedreven in haar vak en nog vriendelijk ook
Voor ons heeft ze in ieder geval fantastische dingen gedaan!

Overigens werkt ze 1 dag per week bij dierenkliniek Emmeloord, maar woont zelf in Amsterdam.

Ze staat bij deze link; http://www.nvfd.nl/
Dan therapeuten en dan is ze de eerste

Meer info kan ook per PB.

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 23:14

Ik zal ff op de site kijken. In iedergeval bedankt voor de reactie.

EDIT: Ik heb er even op rond gekeken en er staan er echt heel veel bij. Ik heb nu even 2 mensen die erop staan en in mijn buurt wonen gemaild en ga dan steeds verder weg want hoe dichtbij hoe goedkoper de reiskosten natuurlijk

hiltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:36

Ik weet ook een hele goeie hij heeft al heel veel voor mijn paarden betekend. ik had een shet die naar de slager moest was al foto's enzo van gemaakt maar konden niets vinden maar ze kon helemaal niet meer lopen ze lag de hele dag. mijn nieuwe paard is uit z'n stal gesprongen en daardoor waarschijnlijk lelijk op z'n nek gevallen en wou niet meer lopen als je het woord draf al zei dan ging die stil staan en boos doen. Het werd steeds erger en wou niets meer en voelde zich niet gelukkig stond hele dag in een hoekje. En nu is het weer een vrolijkpaard die graag wat voor je wil doen
Echt een TOP MAN die fysio.... Ik geloof dat hij iets van 65 euro vraagt maar je hebt er zeker weten iets aan.

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 18:40

Ik ahd 2 mensen gemaild van die lijst en heb allebei mail terug gehad en eentje is fysio en osteo en ik heb gehoord dat voor het probleem dat ik heb vooral een osteo nodig heb. Dus ik heb gemaild dat ik wel een afspraak wil maken. Nou hopen dat ze snel kan. Hopelijk gaat het dan snel weer goed met m'n paardje

Maar in iedergeval bedankt voor de reactie En super dat ie je paardje beter heeft gemaakt. Ik hoop dat ze dat ook voor de mijne kunnen doen.

Netje

Re: Fysiotherapeut of in die richting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:43

Ik zou Heleenxx hier van Bokt proberen. Ik denk wel dat ze in Heerhugowaard komt (volgens mij komt ze uit Alkmaar).

Wij zitten in Akersloot en ze heeft hier al 4 pony's/paarden onder behandeling en iedereen is heel tevreden. Ze kijkt het hele paard na, geeft goeie uitleg over eventuele oorzaken en het resultaat is bij iedereen héél goed. Meestal is na één behandeling het probleem al voor een groot deel verholpen. Ze vraagt € 40 per behandeling. Ze is ook ostheopaat (kraker) en dus fysiotherapeut.

Ons paard vindt het in ieder geval heel fijn als hij behandeld wordt door haar (ze staat helemaal ontspannen erbij en soms helemaal te slapen)!

Volgens mij heet ze helemaal Heleen Slebos en staat ze ook in de lijst.
Ik ken haar alleen als Heleen, dus ik kan me vergissen, maar volgens mij is zij het.
Laatst bijgewerkt door Netje op 25-11-05 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 18:47

Owke dank je wel en zal der ff opzoeken

Netje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:49

radnah2 schreef:

Je kunt haar ook een PB sturen. Mocht je haar nummer willen hebben, dan kan ik je dat wel geven. Ze is écht goed !

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 18:51

Netje schreef:
radnah2 schreef:

Je kunt haar ook een PB sturen. Mocht je haar nummer willen hebben, dan kan ik je dat wel geven. Ze is écht goed !

ja ik bedoelde ook dat ik haar ff ging opzoeken op boktnaam heb der ondertussen een pb'tje gestuurd dus ik wacht het af.