Tandarts Jan groeneveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Tandarts Jan groeneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 18:01

Wie heeft ervaring met hem? Aangezien mijn eigen tandarts in amerika zit, heb ik iemand anders moeten regelen.
De advertentie van deze man sprak mij het meeste aan, vooral ook omdat hij speciale spullen voor kleine mondjes heeft.
Het is echter altijd moeilijk met zoiets vind ik, aangezien je ze niet kent.
Ik hoop dus nu ook positieve ervaringen te horen

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 16:15

schupje?

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:30

-> EA GZ Diensten

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:18

Ik ken hem ook niet persoonlijk maar ik heb er ook positieve verhalen over gehoord. Toch gaan bij ons de paarden naar de kliniek toe.

Tijgertje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:09

Jan Groeneveld is een erg goede tandarts! Hij heeft in april mijn paard gedaan. Mijn paard was erg bang, maar de tandarts ging erg voorzichtig te werk. Ondanks dat lukte het hem niet om de haken van de kiezen te vijlen. Vervolgens is er een dierenarts gebeld die mijn paard een verdoving heeft gegeven. Toen de verdoving aansloeg, was het vijlen zo klaar.
De tandarts gaat erg voorzichtig te werk. Hij wil voordat hij aan het paard begint eerst van alles over het paard weten. Hij is echt geinteresseerd! Ook tijdens en na de behandeling is hij ontzettend aardig voor het paard. Ik kan je echt aanraden om je paard door deze tandarts te laten behandelen.

ZEJA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:09

een kennis van mij heeft hem er ook bij gehad en dat was vooral geen pretje bij het vijlen kwam er allemaal bloed uit de mond en de pony kon dagen niet meer eten en bij een andere had hij de kiezen zo ver weg gevijld dat het paard niet meer met de kiezen kon malen dus stond lettelijk dood te gaan er heeft een andere tandarts de voor tanden moeten in korten dat hij weer kon eten

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 20:16

Ik heb hem ook als tandarts voor mijn paarden. Hij fokt zelf shets en heeft Sammy ook gedaan. Ik was tevreden.

ZEJA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:33

Van mij tandarts hoor je er slechte dingen over hem.

Hij heeft veel paarden over moeten doen die door hem behandeld zijn.

Maar de helft van het gebit gedaan haken laten zitten en nog meer van zulke dingen.