Ik heb al een tijdje geen les meer gehad en ik ben nu dus op zoek naar iemand die mij en mijn pony westernles wil geven. We wonen in Deest en zouden graag les hebben in de bak in Druten
mijn buurvrouw heeft ook les bij buitengeest maar heeft een eigen instructrice daar heen gehaald en huurt daar dus alleen de bak...denk dat er nog wel meer mensen zijn die dat doen...
Het probleem voor mij is dat ik nog geen eigen rijbewijs heb. Ik word nu lid van de paardenclub en dan brengt mijn pa me met de trailer. Ik denk niet dat hij me en naar de rijhal wil brengen en dan ook nog een andere keer naar hernen Daarom wil ik het liefste in de rijhal/thuis les
jah maar waar ik op doelde is eigenlijk...dat je meer instructeurs hebt die dat doen...en of ze nou naar hernen of druten komen is voor hun niet veel verschil...het verschil zit er in dat het voor jou heel handig is...
hehe! maar je ehbt overal mensen voor dus waarom niet iemand die western les bij jou thuis of ik druten wil geven! zou toch even op die pagina kijken die ik eerder gaf want via hun kan je misshcien ook wel thuis-les krijgen of les op locatie in druten dus
o okej da wis ik nie... ebn nieuw hier haha.. maarre hij komt uit batenburg ma hij rijd voor zover ik weet overal heen. ik ben erg tevreden over zijn les.. je kunt wel ff kijke op www.pridesranch.nl... daar staan ook n paar paarden van hem op...