Ik denk dat je weinig pensionstallen vind waar ineens 5 boxen vrij zijn. Op manege bleiswijk of rottemeren het is maar hoe je het noemen wilt zijn er wel meer als 5 vrij. het is alleen de vraag of je op een manege wilt staan en kan betalen.
Nee ik wil niet op een manege staan. Ben wel gaan kijken bij een aantal maneges hier in de buurt, maar spreekt me niet echt aan.
Ik heb geduld en misschien komt er wel niets. Maar je weet maar nooit. Ik heb al een reaktie gehad maar helaas moeten we bij deze stal alles zelf doen ook mest afvoer e.d.
We zijn er over aan het nadenken, maar het kan dus wel.......
Is Leidschendam aan de kant van de vlietlanden ook een optie? Daar is een voormalige manege, nu pensionstal waar ze 5 boxen vrij hebben. 20 x 40 binnenbak, 20 x 60 buitenbak, 20 x 40 (geloof ik) losgooibak, longeerkraal, buiten en binnenstallen.
Ennnnn, jammer dta je net je jaarling hebt weggebracht... ik ga daar misschien met mijn jaarling staan, lekker stuk land waar ze de hele dag op lopen, snachts buitenstal, en 3 speelmaatjes (tenminste 2 zoeken we er nog!)
Mocht je meer willen weten over deze stal, pb me maar!
We hebben 5 boxen gevonden op een pensionstal bij het Kralingse bos a.s. zaterdag gaan we verhuizen. Het lijkt me zo en zo al super om in dat bos te rijden.
Bedankt voor de reakties. Hier kan een slotje op.
Ik hoop dat wij het allemaal naar ons zin gaan krijgen op onze nieuwe stal.