De titel zegt het al. Afgelopen weekend hebben wij onze eerste beurs (paard en koets)bezocht om te flyeren tbv www.gestolenpaarden.nl (wij gaan aktief op zoek naar paarden die gestolen zijn en proberen de paarden zo bekend mogelijk te maken door middel van advertenties, flyeren en oproepen op internet) Deze beurs was een groot succes. Er zijn in 3 dagen ong 5000! flyers uitgedeeld met afbeeldingen van de gestolen paarden en het adres van onze website. Het bezoekersaantal op onze website is in die drie dagen verdriedubbeld. http://i17.photobucket.com/albums/b70/S ... 1639AA.jpg (erg grote foto, daarom de link)
Wij willen dit soort evenementen meer gaan doen, maar wonen erg verspreid over het land. Daarom zoeken wij mensen die in ons promoteam willen komen. Dit houdt in dat je incidenteel wordt gevraagd om mee te gaan naar een evenement. Weigeren kan altijd. De toegang wordt geregeld dus kost je niets. Waarschijnlijk hebben wij tegen die tijd sponsorkleding voor tijdens het flyeren beschikbaar. Daarnaast kan je tijdens het flyeren gewoon het evenement bekijken.
Wij hanteren een minimum leeftijd van 16jr. Vervoer is op eigen gelegenheid en kosten, maar als er meer mensen uit jouw omgeving komen valt er vast onderling iets te regelen.
Interesse? Stuur een pb'tje (laat ook even weten wat je woonplaats is)
Banjer
Lid Nieuwsredactie
wat een goed idee! ik wil ook uiteraard wel voor je flyeren! Ik weet niet waar in Schiedam je woont? ik woon in de Gorzen.. kom anders een keer langs, dan kunnen we het persoonlijk bespreken!