Stalling aan de noordkant van zwolle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Stalling aan de noordkant van zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 17:17

Hoi,

Ik kom binnenkort in Berkum zwolle te wonen en wil dan weer een paardje aanschaffen. (mijn oude paardje wordt verkocht en blijft waar ze nu staat).
Nu ben ik dus alvast aan het zoeken naar een leuke en betaalbare pensionstal.

Nu weet ik dat er wat in Zwolle zuid zit en ook in Hattem en Wezep zou ik terecht kunnen, maar ik wil liever iets aan de noordkant. Dus richting Dalfsen (liever niet helemaal dalfsen zelf, zeker niet er voorbij) of richting Hasselt.

Ik denk aan een stal van rond de max 175 p/m incl.

Goede, veilige stalling en minimaal een verlichte buitenbak zijn een vereiste, net als voldoende mogelijkheid tot weidegang. Dus niet 1 a 2 uurtjes per dag!!

Binnenbak, stapmolen etc. zijn voor mij luxe dingen, die mooi meegenomen zouden zijn, maar zeker GEEN vereiste.

Wie weet er voor mij en mijn toekomstige paardje een leuke stal?

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 00:42

Ben je al eens in 's Heerenbroek gaan kijken? Ik ben er nog nooit op het erf geweest, maar het ziet er vanaf de weg netjes en verzorgd uit:
Paardenpension van Lenthe
Zwolseweg 68
8275 AA S HEERENBROEK
038-3557287

Nog een ander adres dat ik op internet vond:
Dhr. F.J. van de Vegte
Hasselterdijk 55
8043 PG ZWOLLE
038-4217198

Succes met het vinden van een fijne pensionstal!

wwillemijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 00:48

Je hebt in het Genne (tussen Zwolle en Hasselt) ook een pensionstalling. Van der Horst. De stalling ligt in ieder geval onder de 175 euro. Ik weet zo het adres niet.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:26

stal van lente daar heb ik ook gestaan, en als je ergens leuk kan staan dan is het daar wel en ook zeker heel goed betaalbaar, volgens mij nu 155, het is echt een top man die echt super voor de paarden is, enige nadeel weet niet hoe dat nu is dat dat de weilande swinters erg nat zijn en ze dan dus niet veel buiten komen maar ik rij er dagelijks langs en tot nu toe staan ze nog steeds buiten, ik zou er zeker een keer een kijkje gaan nemen,

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:28

Pb Vora eens.

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 18:52

Bedankt voor alle reacties. Ik heb waarschijnlijk wat gevonden in Liederholthuis. Dit is wel een beetje de verkeerde kant op, en dus wat verder rijden, maar dan heb ik wel een stal met binnenbak voor 175 euro per maand.