Hoi hoi,
Dan heb ik een perfecte stal voor je in de aanbieding. Je kunt terecht bij Egbert van Roekel. Hele aardige, fijne vent. Hij zit nu net nog tegenover snackbar Het Pakhuis richting Ede dus. Hij gaat verhuizen naar Ederveen, de Meikade. De paarden/ponies staan in groepen bij elkaar, elke dag, in de wei en 's nachts op stal. Hij is van plan als de nieuwe accomodatie klaar is en dat is waarschijnlijk in december/januari om dan over te verhuizen. Je moet zelf je stal doen (staan op zaagsel) en verder worden de paarden gevoerd en binnen en buiten gezet. Hij let er ook op of ze niet ziek zijn ofzo. Heb zelf op de locatie waar hij nu nog zit 5 jaar gestaan. Altijd erg naar m'n zin gehad. Sta er nu niet meer omdat ik een paard van iemand anders ben gaan rijden en die van mijzelf is verkocht. Mijn bijrijpaard staat ergens anders, maar de sfeer bij Egbert op stal mis ik nog wel hoor! Mocht je nog meer informatie willen of een telefoonnummer dan kun je me pb-en. Weet evt. ook nog wel andere stallen, maar bij Egbert is het fijne dat de clublessen er ook plaatsvinden. Je hoeft dus niet met de trailer naar de rijvereniging voor les en dat vond ik een heel groot voordeel. Groetjes en hoop nog wat van je te horen.