GZ: TANDARTSvoor paard omg. zuidbroek (GN)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loran_Nolen

GZ: TANDARTSvoor paard omg. zuidbroek (GN)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 15:33

Hallo,

Wie weet een goede paardentandarts, omgeving groningen?
En die een paard met veel respect behadeld, en nooit een tik opzij zou doen?

pb, me dan, incl. de prijs/ bedrag, waarvoor ik voor de behandeling en reistijd moet betalen!

En wie dat is... etc.

Greetz

Scara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 10:49

Weet toevallig dat ze bij Dierenkliniek Noord-Nederland in Veendam een hele goeie hebben die super met paarden om kan gaan, een Fransoos. Weet niet wat kosten zijn, maar je kunt de kliniek natuurlijk even bellen.

Sting

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:27

Wij hebben een dierenarts/tandarts bij de paarden gehad. Deze deed het heel goed en was niet echt duur. Als je pbt kan ik je zijn nummer wel geven. Die kwam uit hoogezand ofzo dacht ik...

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 17:49

Ik heb 2 jaar geleden Ed Kiela gehad. Was ook rustig en goed. Komt volgens mij uit Groningen (provincie dan).
Die Fransoos is erg duur geworden hoorde ik onlangs, maar horen is iets anders dan weten

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:13

Soxje schreef:
Ik heb 2 jaar geleden Ed Kiela gehad. Was ook rustig en goed. Komt volgens mij uit Groningen (provincie dan).
Die Fransoos is erg duur geworden hoorde ik onlangs, maar horen is iets anders dan weten

Die Fransoos heet Chrisophe. Hij kost volgens mij 65 euro per paard. Ed Kiela is gestopt. Hij heeft wel een vervanger, maar daar ben ik niet wild van..(Dat is MIJN mening natuurlijk) Je kunt een afspraak maken met Christophe via de dierenkliniek Noord Nederland 0598-622234.

Succes

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:55

Dan is Ed Kiela weer snel gestopt. Bedankt voor het telefoonnummer van de kliniek.

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:57

Soxje schreef:
Dan is Ed Kiela weer snel gestopt. Bedankt voor het telefoonnummer van de kliniek.

Your Welcome. Ed heeft nu een grote ruitersportzaak in Emmen en kan dat niet meer combineren met het werk als tandarts vandaar. Christoph is errrrruuuggg goed trouwens. Hij is een kei met een paard.
Hoop dat je er iets aan hebt.