kent iemand een goede homeopathische paarden arts of holistische praktijk in omgeving Utrecht? (Eric Laarakker neemt geen patienten meer aan)
Mijn schoonzusje zoekt iemand die haar kan helpen met haar paardje die een dikke gezwollen keel heeft en hoest, de dierenarts heeft al eea onderzocht en er is al een bronchoscopie gedaan en ze kunnen 'niks' vinden en 'het moet slijten'. Ze heeft gevoelige luchtwegen. Het is geen droes oid en is ook niet besmettelijk, antibiotica is ook al geprobeerd. Paard staat op vlas en ze probeert nu een buitenstal te krijgen maar alle hulp is welkom en wellicht kan homeopathie een uitkomst zijn?
thanks Ciska
Laatst bijgewerkt door Anya op 08-11-05 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:anya: titel aangepast
Ik ken een homeopate(hoe schrijf je dat)?? Ik weet niet of ze patienten neemt, maar ze weet er in ieder geval alles vanaf, en of er in de omgeving utrecht nog iemand is. Mazzeltje hier op bokt! Sterkte nog!
www.steffivanderlaarse.nl Is een leerling geweest van Laarakker Volgens mij woont zij in omgeving Utrecht Als je hier zoekt op bokt komt je veel (positieve) dingen van haar tegen