[GZ] Stalling omg. Hillegom/Lisse/Nieuw Vennep

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

co2

[GZ] Stalling omg. Hillegom/Lisse/Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 18:01

Gezocht;

Stalling voor Arabische merrie van 1.47 hoog.

Omgeving Hillegom, Lisse(rbroek), Nieuw-Vennep, Hoofddorp (aan kant van Nieuw-Vennep) of desnoods richting Cruqius/Zwaanshoek.

Tot ongeveer €200 per maand, maar mag uiteraard goedkoper .
Liefst een wat kleinere (pension)stal, geen manege.

Voor meer info even een pb sturen.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:30

Verplaatst naar EA Gezocht.

sunnyblue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:44

Ik sta op Enthoven in Lisserbroek, echt een hele gezellige stal met alles erbij,binnenbak,overdekte stapmolen je kent het wel. En het is niet zo duur, de goedkoopste van de omgeving met alles erbij!
Ook worden er onderlinge dingen gedaan.

sunnyblue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:44

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 14:06

sunnyblue schreef:
Ik sta op Enthoven in Lisserbroek, echt een hele gezellige stal met alles erbij,binnenbak,overdekte stapmolen je kent het wel. En het is niet zo duur, de goedkoopste van de omgeving met alles erbij!

Daar sta ik op dit moment

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 09:16

Kyralovertje schreef:
sunnyblue schreef:

Daar sta ik op dit moment

Gezellig lijkt me een groot woord als jullie elkaar niet eens kennen

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 09:26

Huh dat is idd raar?
Wel is enthoven de eerste stal die ook bij mij in me op komt. Maar daar sta je dus al.
De stallen die ik ken betaal je veel meer. Anders worden het boerderijen zonder baan en dat je paard op het land staat. Je kan dan alleen buiten rijden en longeren in het paddock. Hier ben je denk ik niet naar op zoek....
Waarom wil je eigenlijk weg bij enthoven als ik het vragen mag??

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 18:31

Kenzo schreef:
Huh dat is idd raar?
Wel is enthoven de eerste stal die ook bij mij in me op komt. Maar daar sta je dus al.
De stallen die ik ken betaal je veel meer. Anders worden het boerderijen zonder baan en dat je paard op het land staat. Je kan dan alleen buiten rijden en longeren in het paddock. Hier ben je denk ik niet naar op zoek....
Waarom wil je eigenlijk weg bij enthoven als ik het vragen mag??

Ik weet dat er genoeg wat kleinere particuliere pensionstallentjes zijn, tot een stuk of 10 boxen ofzo. Vaak zit hier ook wel een buitenbak en dergelijke bij. Diegene die ik ken zitten vol, maar misschien dat andere bokkers nog wat stallentjes kennen.

Tja, wat is 'veel' duurder? Volgens mij vallen veel pensionstallen toch wel rond de prijsklasse van €200,00 (soms wat meer, soms wat minder). De enige uitzonderingen die ik ken in de omgeving zijn De Dijkhoeve, en Meerspaardencentrum.

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:17

Wij betalen iig veel meer dan 200 euro.... De stallen die ik in de omgeving ken trouwens ook.
Veel succes met zoeken, ik hoop dat je iets leuks vindt.

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:39

Ik betaal veel minder en heb wel een binnenbak!!

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 01:02

Kenzo schreef:
Wij betalen iig veel meer dan 200 euro.... De stallen die ik in de omgeving ken trouwens ook.
Veel succes met zoeken, ik hoop dat je iets leuks vindt.

Tja alleen richting Vogelenzang, Bennebroek, Aerdenhout, etc is het zoiezo een stuk duurder, omdat de grond veel geld kost en omdat het over het algemeen gewoon een duurdere regio is (kwa huizen, land, etc).
Dat zal denk ook wel mee tellen.

Maar goed, ik blijf zoeken

Renee__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 17:18

Bosmanege in Hoofddorp?

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 21:06

Deze is denk ik te ver weg van huis af. Als ik bijv. niet naar school foed dan is het weer zo ver rijden..

Ilsiie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:21

Ken je die oudere mensen aan de Oosteinderlaan waar ook die pony's staan? is niet veel verder dan de manege (weet niet of je weet waar wokrestaurant Xi Lei Gong zit, die nieuwe, die straat ervoor) en waar ook Osinga staat m'n z'n friezen.. Iig, daar staan een hoop pony's, weet alleen de prijs niet staan 's zomers op 't land, en er is idd alleen buitenbaan.. wel gezellig en klein Candor stond hier ook

Euhm..

weet zo snel ook even niets, anders hoor je 't wel

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:30

Ja dat klopt! Laat de TS nou mijn zusje staan!
Ik vond het echt een hele leuke en gezellige stal en denk er vaak aan terug. Zo'n gezellige tijd gehad!
Waar sta jij met je pony's als ik vragen mag?

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 21:33

Pattyrex schreef:
Ken je die oudere mensen aan de Oosteinderlaan waar ook die pony's staan? is niet veel verder dan de manege (weet niet of je weet waar wokrestaurant Xi Lei Gong zit, die nieuwe, die straat ervoor) en waar ook Osinga staat m'n z'n friezen.. Iig, daar staan een hoop pony's, weet alleen de prijs niet staan 's zomers op 't land, en er is idd alleen buitenbaan.. wel gezellig en klein Candor stond hier ook

Euhm..

weet zo snel ook even niets, anders hoor je 't wel

Ja daar heb ik zelf ook gereden (Skippy & Candor)
Ik sprak vandaag toevallig de dochter van de eigenaaresse daarvan, en ze zei inderdaad dat er nog stallen vrij waren. Mijn 'probleem' is alleen dat ik bang ben dat het niet z'on geschikte stal voor Rhea zal zijn aangezien ze gezamelijk naar buiten gaan, en ze anders alleen op stal staat. Daarnaast is de bak naar mijn weten loeizwaar, wat niet zo goed zal zijn voor haar pas herstellende peesblessure.

Maar deze stal hou ik zeker in mijn achterhoofd.

Ilsiie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:47

hihi nee, zal niet geschikt zijn voor d'r blessure idd... hmm, weet zo snel ook niets anders, manege hillegom is te duur euhw.. nee weet zo snel echt niets!!

hoewel, naast stal enthoven, onder het viaduct door, is ook zo'n stalletje, kan ze daar niet staan? daar is een (buiten) bak, niet zo zwaar geloof ik, weet alleen niet of er nog stallen zijn.. verder.. sja.. naast stal jasper staan ook pony's, miss kan ze daarbij staan?

nja iig, succes!