Gezocht iemand die les wil geven omgeving Havelte

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissKaylee

Gezocht iemand die les wil geven omgeving Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 21:45

Gezocht:
Wij zoeken iemand die misschien 1X in de zoveel tijd ons.. Op onze Haflinger les wil geven..! Waarschijnlijk komt er ook nog een belg bij maar dat is nog niet zeker... Maar we zijn in iedergeval voor ons eigenwijze haffiejj op zoek om ons les te geven.. We willen er een klein bedrag aan over houden.. Linda (het haffiejj) kan sinds een poos behoorlijk bokken.. Maar we weten niet hoe het komt maar dat doet er ook niej toe.. We hopen dat wij snel iemand vinden..
Wij wonen in Darp (vlak bij havelte) maar we zoeken iemand die bij ONS zou willen komen les geven..
Met Heel veel Groetjes..
Danie_horse en Kuss_mij...
Of tewel.. Danielle en Kaylee..
Laatst bijgewerkt door Anya op 10-11-05 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: edit : titel aangepast

liesje1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:03

Hallo, ik zou jullie best af en toe eens les willen geven... Ik woon nu in Groningen maar mijn moeder in Steenwijk en de vriend van mijn moeder in Havelte, dus hier kom ik nog wel geregeld.. Laat het maar even weten als je interesse hebt! Groetjes Lisette

elmiran

Re: Gezocht iemand die les wil geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:43

kuss_mij schreef:
Gezocht:
.. Linda (het haffiejj) kan sinds een poos behoorlijk bokken.. Maar we weten niet hoe het komt maar dat doet er ook niej toe.. We hopen dat wij snel iemand vinden..

Doet er niet toe? ik zou eerst eens laten kijken naar de rug.of misschien past je zadel niet goed?

MissKaylee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 17:58

Dat is het niejj Dat hebben we al gedaan maar ze is Hengstig zijn we 8ter

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:58

Citaat:
We willen er een klein bedrag aan over houden

ehm... ik neem aan dat degene die les krijgt ervoor betaald wordt toch? en niet dat diegene jullie gaat betalen

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 09:00

Eerst serieus iets aan je nederlandse taal doen, dat is de enige taal die is toegestaan op bokt!

On topic, informeer eens bij de rijvereniging in Havelte of Steenwijk. Die weten vast wel mensen die jullie kunnen helpen. Maar ga er in hemelsnaam niet bij voorbaat vanuit dat bokken niet vanwege problemen met zijn rug( dus ook zadel) onstaan is.

Heb je liesje1986 al ge pb't?

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:14

Ik verplaats dit trouwens even naar EA-GZ