Kent iemand Stal Trimilion, wouwse plantage?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mare

Kent iemand Stal Trimilion, wouwse plantage?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 10:44

Ik hoorde laatst van iemand dat Stal Trimilion op de wouwse plantage zo'n fijne stal is, met grote boxen enzo. Kent iemand die stal? Waar zit tie precies? Ik kan er op internet niks over vinden..

laulau85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 10:56

Deze stal ken ik niet? Wel Hippisch Centrum Brabant. Die zit ook in de Wouwse Plantage en hebben ook super faciliteiten voor zover ik gemerkt heb toen ik op wedstrijd daar was!

x_britjj_x

Re: Kent iemand Stal Trimilion, wouwse plantage?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:26

ik heb daar mijn paard gekocht, helaas werd er sloordig met de aankoop omgegaan, tijdens de keuring zaten de ijzers al een paar dagen los ( komt niet op dat ze dat dan ff moeten vervangen), ze wouden het paard niet komen brengen( ook niet voor een vergoeding), het paard liep op strond en had geen drinkenbak, bij ons wel waarop hij binne 1 dag begon lucht te zuigen, we hadden een afspraak gemaakt en het staat op papier dat als hij binne een week gaat lucht zuigen we hem terug mogen brengen, na 3 dagen was hij al terug maar het geld niet, daar hebben we een rechtzaak bij moeten halen. ik had ook goed gevoel over de stal maar dat is nu wel een stuk minder! ik vind het nogsteeds heel jammer want dat paard was geweldig!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:02

ik ken de stal wel. rij er wel eens langs. maar ben er nooit binnengeweest

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:55

Verplaatst: VSW --> EA-GZ

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:29

x_britjj_x schreef:
ik heb daar mijn paard gekocht, helaas werd er sloordig met de aankoop omgegaan, tijdens de keuring zaten de ijzers al een paar dagen los ( komt niet op dat ze dat dan ff moeten vervangen), ze wouden het paard niet komen brengen( ook niet voor een vergoeding), het paard liep op strond en had geen drinkenbak, bij ons wel waarop hij binne 1 dag begon lucht te zuigen, we hadden een afspraak gemaakt en het staat op papier dat als hij binne een week gaat lucht zuigen we hem terug mogen brengen, na 3 dagen was hij al terug maar het geld niet, daar hebben we een rechtzaak bij moeten halen. ik had ook goed gevoel over de stal maar dat is nu wel een stuk minder! ik vind het nogsteeds heel jammer want dat paard was geweldig!

dit staat geheel buiten de pensionstalling.
en ik zou het zeer op prijs stellen als je dit niet openbaar op internetfora zet,aangezien het verhaal weer van 1 kant komt.

hier een bokker die daar op stal heeft gestaan:
-ruime boxen(4*4)
-dagelijks uitgemest
-dagelijks weidegang
-ruime binnenbak met achterbergbodem
-20-40 buitenbak
-stapmolen
-kleine longeercirkel
-kleine kantine met lage prijsen voor drank en snoep
-all inclusief

ik heb er een jaar gestaan,naar meer dan grote tevredenheid.
de eigenaren zijn zeer begaan met de paarden,en vooral de pensionpaarden komen NIETS te kort qua verzorging.
deze mensen hebben veel verstand van paarden en zijn altijd bereid een rondleiding te geven met uitleg op hun terrein.
de regels zijn duidelijk en helder,voor niemand word een uitzondering gemaakt.
de mensen zijn erg vriendelijk(in het begin iets gereserveerd),ook tegenover de paarden.
schakelen direct hun veearts in bij problemen(koliek waarbij direct gehandeld moet worden,wonden die direcht behandeld moeten worden etc)

ik ben daar weggegaan omdat ik tijdelijk in rotterdam woon en mijn paard even aan huis staat.
zodra ik terug ga naar roosendaal wil ik daar weer terug op stal komen als er een plek vrij is.
mijn paard heeft er voor die tijd nooit zo goed uitgezien,conditie verbeterde door uitgebalanceerde voeding en gestructureerde weidegang etc.

wat betreft hun eigen paarden,daar heeft een pensionner niets mee te maken.
de pensionners zijn koning op deze stal.
springmateriaal is overigens ook aanwezig.