Dierenkliniek in Nijkerk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan

Dierenkliniek in Nijkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 19:57

Wie kent er een dierenkliniek in Nijkerk, weet hoe die heet en heeft er ervaringen mee?

Ik wacht nu al 2 weken op een dierenarts die bij ons op stal zou komen. Mijn paard heeft geen acute hulp nodig, maar loopt niet helemaal zuiver en heeft nog wat andere kwaaltjes, dus ik wil haar graag na laten kijken. Aangezien ik 2 weken wachten toch echt te lang vind, wil ik zelf maar op stap. Maar het liefst niet te ver weg, omdat vervoer wat lastig te regelen is voor mij. (paard staat in Zeewolde) Ik heb laatst iets gehoord over een kliniek in Nijkerk, maar kan op internet niets vinden. (behalve een praktijk voor kleine huisdieren)

SkyMarian

Re: Dierenkliniek in Nijkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:02

Er zit idd in nijkerk een kliniek voor paarden. Eigenlijk vlak voor je nijkerk inrijdt van de kant van de A30. Heb er geen ervaring mee, maar ze zitten er .

Via www.telefoongids.nl
Hofma & Van Gelder Dierenkliniek voor Paarden
Barneveldseweg 112
3862PD Nijkerk gld
Tel: 033 2450208

Weet alleen niet of ik hun nummer mag vermelden, maar anders mag deze uiteraard verwijderd worden

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 22:41

Bedankt Sjakie! Dat moet hem zijn.

Als iemand ervaringen heeft met deze kliniek, hoor ik het graag.

Deborah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:52

Suzan schreef:
Bedankt Sjakie! Dat moet hem zijn.

Als iemand ervaringen heeft met deze kliniek, hoor ik het graag.

Dit is mijn vaste dierenarts en ik ben er zeer over te spreken. Kleine praktijk, alleen maar voor paarden. Dierenarts is Jos Hofma, Annemarie van Gelder is fysio. Afhankelijk van het probleem soms de volgende dag nog een afspraak geregeld. Heb overigens alleen maar ervaring met Jos en niet met Annemarie (nog geen fysio nodig gehad).
Verder allemaal erg vriendelijk, zonder al te veel geneuzel en vooral eerlijk. En ze zijn in vergelijking met klinieken hier in de buurt ook nog eens helemaal niet duur.
Als je nog meer wilt weten stuur je me maar een PB!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 08:24

Dat is de oude kliniek van Rob Van wessum volgens mij. Die zit nu in Amerika maar destijds was het een superkliniek !!
Volgens zeggen heeft hij "op inschrijving " de kliniek verkocht omdat hij zelf wilde bepalen wie erin kwamen....zodat het een goede kliniek bleef.
Als dat idd zo is dan kun je ervan uitgaan dat het een goed bedrijf is.

Deborah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:37

ElCamino schreef:
Dat is de oude kliniek van Rob Van wessum volgens mij. Die zit nu in Amerika maar destijds was het een superkliniek !!
Volgens zeggen heeft hij "op inschrijving " de kliniek verkocht omdat hij zelf wilde bepalen wie erin kwamen....zodat het een goede kliniek bleef.
Als dat idd zo is dan kun je ervan uitgaan dat het een goed bedrijf is.

Klopt! Rob werkte voor zover ik weet echter alleen tweedelijns (dus na doorverwijzing). Dat is nu niet meer zo. De kliniek van Jos is me wel door Rob zelf aangeraden in elk geval.
Als ik het goed heb zitten Jos en Annemarie er nu sinds april ofzo.

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:48

Ik zit met mijn paard ook bij deze kliniek en ben er goed over te spreken. Je wordt super geholpen. Ze nemen de tijd voor je en zijn inderdaad erg eerlijk en direct. Bijkomend voordeel zijn de lage kosten.

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 20:10

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze gebeld en een afspraak gemaakt. Werd erg vriendelijk te woord gestaan. Ben benieuwd.

issabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:37

hallo, er is in nijkerk een heel goede paarden dieren arts hij heet harret en werkt bij dierenkliniek wellessiek wij hebben erg goede ervaringen met hem

deze kliniek heeft ook een speciale paarden afdeling succes

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:00

ja ik heb ook goede ervaringen met wellensiek in nijkerk.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:48

ik heb ook Wellensiek, allen ik heb Ellen van Leeuwen, die Harry was een beetje bang voor mijn paard en voor mij...... en we zijn toch zo lief... alleen wat alternatief (natuurlijk bekappen, Parelli, bitloos, holistisch DA erbij) en hij hoefde alleen maar tetanus te enten.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:41

Ik zou vanaf Almere eerder naar Emmeloord gaan.
Of naar Woudenberg, naar GJ den Heijer.

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 18:43

Bedankt voor de opmerkingen en tips.
Ellen van Leeuwen heeft onlangs het gebit van mijn paard behandeld, was ik ook erg tevreden over.

Gert Jan Den Heijer ben ik ook wel geweest. Mijn paard staat in Zeewolde, daarvandaan zit je zo in Nijkerk. Omdat het vervoer nogal een geregel is voor mij, wil ik graag naar een kliniek in de buurt. Zodat de dierenarts eventueel ook naar stal kan komen. En ik kon op korte termijn een afspraak maken. Ik zal het morgenochtend wel zien.

Suzan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 08:29

Gister door weer en wind in de spits naar Nijkerk gereden.

Mijn merrie is onderzocht, gescaned, er zijn rontgen foto's gemaakt, de hoeven zijn op een andere manier bekapt en er zijn nog wat andere dingen gedaan. Er wordt zoveel tijd voor een paard genomen als nodig is, en niemand die op de klok kijkt met een blik van opschieten, de volgende komt eraan. De uitleg is helder en erg direct. En de uiteindelijke rekening vind ik voor het geen er allemaal gedaan is netjes.
Nu af wachten of het allemaal aanslaat, maar tot dusver ben ik tevreden.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 21:06

Hallo allemaal,
was ook op zoek naar een kliniek en ben door dit topic dus ook in Nijkerk uit gekomen bij Jos en Annemerie.

Helemaal top ik had maandag gebeld en ben vandaag bij ze geweest moest door omstandigheden er alleen heen rijden,
en ben niet zo'n held met de trailer er achter.

Maar zoals hier al aan gegeven werd je wordt er zeer vriendelijk behandeld en nemen echt de tijd voor je in 1 woord SUPER

Was er zeer op mijn gemak en had niet het gevoel een nummer te zijn en dat heb ik nog wel eens gehad bij andere veeartsen....

Jullie dan ook zeer bedankt voor deze tip......

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 01:12

Inderdaad is de kliniek van Jos en Annemarie in Nijkerk een aanrader. Veel kwaliteit voor een zeer redelijke prijs !. Jos is ook mijn vaste dierenarts.

laboum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:26

Weet nog een andere goede kliniek, maar zit in Kootwijk. De kliniek van Bert Bokhortst. Heb hier super goede ervaringen mee. De mensen zijn er erg vriendelijk, mijn paard moest er toen ook in de kliniek blijven staan en zorgden super voor mijn merrie. Ook erg deskundige hulp en informatie naar de eigenaar toe. Je wordt daar zeker niet aan het lijntje gehouden, zijn open en eerlijk.

Bets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:33

Wanner krijg je de uitslag?

Richtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:41

Jos en Annemarie ken ik niet....

Hier in de omgeving heb ik alleen ervaring met Wellensiek, die zou ik niet zo snel aan iemand aanraden

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:45

kootwijkerbroek is ook idd een prima kliniek. !!
Daar zou ik eerder heengaan dan naar Nijkerk maar puur alleen omdat ik de mensen daar ken.
Rob kende ik erg goed maar die J&A niet, kootwijkerbroek ken ik ook weer dus dat ligt voor de hand...