Ik weet niet of ik deze vraag ook hier mag plaatsen of dat het bijv. bij commercieel zou moeten, is dat zo dan wordt het topic wel verplaatst.
Titel is duidelijk denk ik. Ik heb een tijdje bij een groothandel gekocht, ik kocht daar hele schapenvachten, die van hoge kwaliteit (5 sterren, dus niet wat je bij bijvoorbeeld de Ikea wel eens hebt, daar heb ik niets aan) Nu heb ik daar een tijd niet meer gekocht, blijkt de groothandel van eigenaar te zijn gewisseld en de afdeling schapenvacht is met de oude eigenaar mee gegaan (die niet meer te traceren is) Dus ik ben naarstig op zoek naar een groothandel o.i.d. welke aan de detailhandel leverd. Liefst schapenvachten uit Nieuw Zeeland maar voor andere sta ik ook open, als het maar goede dikke kwaliteit is en leverbaar in meerdere kleuren.
Iemand enig idee waar ik nog terecht kan? (graag binnen Nederland) Google en andere zoekmachines kunnen mij ook niet verder helpen helaas.....
Ik heb de foto's van die van marktplaats bekeken en daar twijfel ik wel een beetje aan, kan het niet echt goed zien maar ja, van een foto is de kwaliteit natuurlijk bar slecht te beoordelen. Maar inmiddels heb ik er 1 gevonden hoor, ik kan ze nu rechtstreeks uit Nieuw Zeeland halen, per toeval stuitte ik op het bedrijf waar mijn vorige groothandel ze ook weg haalde dus ik ben gelukkig weer voorzien! Bedankt!
Trouwens, Callippo, die Ludde van de Ikea, is die medicinaal gelooid? (daar ging het mij nl. om, ik heb mij nl. laten vertellen dat die van de Ikea dat niet zijn)
Stefan_m
Geplaatst: 06-08-11 21:20
Goedenavond,
Indien er mensen zijn die interesse hebben. Ik biedt lams, schaap en geitehuiden aan voor zeer concurrende prijzen. Het is topkwaliteit van Texel en uit nieuw-zeeland.