Ik heb thuis 2 eigen paarden waar ik met 1 daarvan wedstrijden wil gaan rijden in de toekomst. Ik rij zelf al 6 jaar maar mijn paard was helemaal groen toen ik hem kreeg. Omdat ik weet dat ik nog wel instructie nodig heb om sommige dingen goed te laten gaan zoek ik iemand die mij een paar keer (en niet al te duur) les wil geven bij mij thuis. Wie o wie zou dit willen doen, of wie weet er een site waar je instructeurs/instructrices kunt vinden???
Misschien weet ik wel iemand,nl. natasja scholten uit marum,die heeft meer lesklanten richting heerenveen. Ze kan wel goed lesgeven en desnoods als je wilt stapt ze er zelf ook op om een probleem aan te voelen. Je kunt altijd even bellen,niet geschoten is altijd mis. Ik stuur je wel een pb met haar tel.nr.
Dat hoop ik wel want ik wil er graag met twister naar toe als oefening. Ik wil eventueel ook wel helpen met het opzetten ervan. Duss......... weet je nog een priveeles mensjuh???
Ja, goede ruiter, fijn mens. Ik denk dat die bij een "beginnend"wedstrijdruiter beter past dan zo'n grote naam als Lammert, Jiska, Ilona of wat dan ook.
hahha ja idd mijn paard vind het geweldig die sneeuw om in te spelen, maar rijden lijkt me niet zo verstandig. moet dan eerst naar de buren rijden over een pad met allemaal gaten...... maar wel leuk dat er weer eens sneeuw ligt. PICTURETIME!!!!!!
hey ik weetnog super instructrice kost 20 euro int uur liesbeth schepers woont in jubbega dichterbij kan je t niet vinden haha 0516-463166 miss kan je eens bij en les van ons komen kijken elke vrijdag behalve deze van 2 tot 3 uur geeft ze ons les xxx