Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sabje19 schreef:voor mijn paard heb ik dierenkliniek Stad & Land.
Er zitten verschillende dierenartsten die ook paarden doen.
http://www.stad-en-land.com/
Heb goede ervaringen met hun en gaan goed met je paard om.
Joey89 schreef:Ik ben ook op zoek naar een goede dierenarts, die van stad & land lijkt me wel wat, die zit toch in amsterdamDat is niet zo ver van Amstelveen.... (daar staat mijn paardje ook )
nexthorse schreef:Ik zit bij dierenkliniek Gooiland in Wees, heb er hele goeie ervaringen mee. Ze kijken goed, behandelen goed, en leggen alles fuidelijk uit! Super
Joey89 schreef:Grr ik vandaag Dierenarts zoeken en dit topic in de gaten houden, kreeg mijn paard een aanvalIk natuurlijk de rest van stal waarschuwen, hebben zij een dierenarts voor me gebeld, hij was er binnen een kwartiertje. Hij onderzocht mijn paard en vertelde duidelijk wat er aan de hand was en wat ik ertegen kon doen en hoe ik ervoor kon zorgen dat het weer gebeurden. (bleek dat die schat van me te snel zijn brokken had opgegeten, waardoor hij slokdarm opstopping had
) Ik geloof dat hij Koster heet ofzo, maar ik krijg binnekort een foldertje opgestuurd.
briandylan schreef:Wij hebben ook gooiland we zijn tevreden,maar het ligt er wel aan wie er komt.Wij vragen altijd om Frans krug helaas werkt hij maar 2 dagen in de week maar hij is helemaal top,en voor spoed gevallen is het altijd afwachten wie er komt.
ponymens schreef:Joey89 schreef:Grr ik vandaag Dierenarts zoeken en dit topic in de gaten houden, kreeg mijn paard een aanvalIk natuurlijk de rest van stal waarschuwen, hebben zij een dierenarts voor me gebeld, hij was er binnen een kwartiertje. Hij onderzocht mijn paard en vertelde duidelijk wat er aan de hand was en wat ik ertegen kon doen en hoe ik ervoor kon zorgen dat het weer gebeurden. (bleek dat die schat van me te snel zijn brokken had opgegeten, waardoor hij slokdarm opstopping had
) Ik geloof dat hij Koster heet ofzo, maar ik krijg binnekort een foldertje opgestuurd.
Wij hebben ook Hans Koster als veearts en zijn super tevreden!
jiehaaa schreef:ponymens schreef:
Wij hebben ook Hans Koster als veearts en zijn super tevreden!
Hier nog een tevreden Koster-klant!