Stalling omgeving Velp/Rheden..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JECKYLL

Stalling omgeving Velp/Rheden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 18:13

Ik weet dat er al een keer een topic over geweest is, maar ik kan het nergens meer vinden, maar ik ben sindskort verhuisd naar Velp en nu vroeg ik mij af of er in de buurt misschien nog pensionstallen zijn.. bijv. bij boeren ofzo? En omdat mijn paard nu nog op de manege staat wou ik eens wat prijzen vergelijken.

Ing__

Re: Stalling omgeving Velp/Rheden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:03

Pb anders Sjakie even Ja
Die staat in Rheden geloof ik Ja

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 11:52

oja dankje Lachen

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:16

mm, ik ga dit topic ook even in de gaten houden want ben ook op zoek naar stalling.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:08

De stal waar ik sta, staat hartstikke vol. Bij de buren is volgens mij ook geen plek meer. Stal midden heuven is er dan nog, maar je kent de prijzen Knipoog en verder zou ik het eigenlijk niet weten

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:59

Ik ben ook nogsteeds opzoek, woon ook in Velp. Maar alles is hardstikke vol.. als je alleen weidegang wilt, is er in rheden vast wel wat te vinden, maar in velp is er niks. Genoeg weilanden maar die weilanden zijn alleen voor de zomer en daarna mag je weer wat anders zoeken.
Bij groenewoud is het idd ook hardstikke vol, geen 1 stal die leeg staat. en de weilanden zijn ook vol.. er is wel een wachtlijst je kan je daarop laten zetten maar de kans dat je er snel komt is heeeeeeel klein.. of er moeten ineens een aantal paarden overlijden of verhuizen. Maar iedereen is daar tevreden over groenewoud dus..
En in dit gebied is echt alles belachelijk duur Boos! erg jammer.. want ik ga een shet kopen heb wel een weilandje, maar moek 75 pm betalen, alleen voor het weiland, geen bak erbij alleen een bos waar je in kan rijden met ruiterbewijs die ik niet heb..

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 15:05

He jammer inderdaad.. alleen bos vind ik eigenlijk niet zo erg, als ie maar wel een stalletje heeft. Word dus nog ff verder kijken, gelukkig heeft het geen haast.

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:07

Die stal van Groenewoud is ook in Rheden? Want ik ging kijken in telefoonboek en die zei dat er alleen een Groenewoud in elst is.. Wil iemand misschien mij daarvan het telefoonnummer pm-en?

En hoe heet die stal waar sjakie opstaat eigenlijk? Ik heb ook geen haast dus kan nooit kwaad als je dan op wachtlijst staat. ( Verplicht toch tot niks dacht ik?)

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:12

Je hebt idd ook een groenewoud in Elst Haha!
maar zit er dan niets richting de kant van dieren? (alles wat daar tussen zit) dat is toch ook allemaal nog redelijk in de buurd van velp rheden?

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:25

als je in velp weide woont en een eigen huis hebj kun je je in schrijven voor de gemeente wei in velp maar dan heb je alleen weide en geen stal.

ik woon zelf ook in velp en de paarden van ons gaan 1 mei naar huis in velp. lijkt me leuk als jij ze ook in de buurt hebt staan, kunnen we same naar het bos

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:28

renske schreef:
Die stal van Groenewoud is ook in Rheden? Want ik ging kijken in telefoonboek en die zei dat er alleen een Groenewoud in elst is.. Wil iemand misschien mij daarvan het telefoonnummer pm-en?

staat gewoon in het telefoonboek. B groenewoud op de brinkweg in Rheden

Citaat:
En hoe heet die stal waar sjakie opstaat eigenlijk? Ik heb ook geen haast dus kan nooit kwaad als je dan op wachtlijst staat. ( Verplicht toch tot niks dacht ik?)

Ik sta bij een particulier vlakbij groenewoud. Er staan maar 6 paarden. Het is geen officiele pensionstal. Voorlopig komt er ook geen plek bij en er zijn wat "wensen" van de eigenaar voor de mensen die er komen te staan Knipoog .

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 17:55

Ja dat zou ik ook hebben als ik zelf stallen had sjakie Haha!

Ajl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:32

In rheden is er een pensionstalling alleen heeft geen site..
heb er zelf 5jaar gestaan..

Ze hebben alleen een buitenbak/Longeerbak

opzich wel mooie stallen.. je paard word elke dag binnen en buiten gehaald.. behalve op zondag
word ook voor je gevoert elke dag..

Stallen uitmesten moet je zelf doen.. En je steekt de weg over en je zit in het bos, das wel ideaal..

Geloof 130 voor ponystallen en 150 voor paarden..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 22:06

Stalling gezocht dus niet toegestaan op een informatief forum.
Ik verplaats dit topic naar het juiste forum.

VSW-->EA-GZ Diensten.